Aviseringar
Rensa alla

alla horhjärtans dag


Ämnesstartare

Har dock för mig det heter "Alla Hjärtans dag" Horhjärtans måste vara slang ute i förorten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
har aldrig varit en stor sak för mig, jag glömmer bort den varenda år och hade inte kommit ihåg den nu om du inte med denna tråd hade påmint om den. trevligt om någon ger mig något, ingen stor sak om det inte sker, rolig överaskning om det sker

Köpa gelehjärtan!! (Till sig själv hehe)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska man skriva till sina kks?


   
SvaraCitera
mynona

Spotify:
Vad ska man skriva till sina kks?

det ska man inte, dagen ifråga skall handla om romantiska känslor mer än sex

FruLiten:

Köpa gelehjärtan!! (Till sig själv hehe)

tror jag avstår från att göra det själv i år pga har nyligen varit på ngons födelsedag så har fått nog med socker för ett tag såvida det inet ges mig av någon annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

det ska man inte, dagen ifråga skall handla om romantiska känslor mer än sex
tror jag avstår från att göra det själv i år pga har nyligen varit på ngons födelsedag så har fått nog med socker för ett tag såvida det inet ges mig av någon annan

Har romantiska relationer till en del


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla stjärtans dag är sämst


   
SvaraCitera
mynona

Spotify:

Har romantiska relationer till en del

i så fall skiljer de sig väl inte från vad du skriver till någon som inte är kk (men jaja, relationsdynamik är besvärliga saker osv)


   
SvaraCitera
shelly

Herregud va löjligt när människor som gråter över att inte ha någon partner på alla hjärtans dag. Det finns människor som inte har en mamma på morsdag eller en pappa på farsdag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelly:
Herregud va löjligt när människor som gråter över att inte ha någon partner på alla hjärtans dag. Det finns människor som inte har en mamma på morsdag eller en pappa på farsdag. 

Det är väl inte alls löjligt att bli ledsen för man blir påmind om hur ensam man är. Bara för att någon har det sämre ska man må bra eller? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onödigt är det däremot.


   
SvaraCitera

vad är det som säger att man måste ha en dejt/pojk/flickvän och umgås med på alla hjärtans dag? själv ska jag köpa chokladhjärtan och åka upp till min morbror istället. För mig är det samma sak nästan förutom att det inte blir nåt romantiskt utan mer att bara visa uppskattning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelly:
Herregud va löjligt när människor som gråter över att inte ha någon partner på alla hjärtans dag. Det finns människor som inte har en mamma på morsdag eller en pappa på farsdag. 

men dom som inte har en partner kanske också inte heller har en föräldrer? dubbel smärta..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är en 'dag' som alla andra dagar på året  ,kärlek kommer och går och är oändlig det är mer ut av en slump om man bara hittar en bra dejt på alla hjärtans dag 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att alla hjärtans dag är mysigt. nu när jag har min älskling är det ännu bättre. men tyckte inte illa om den dagen innan heller. firade med familjen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I Kina har man alla ensammas dag, som om jag inte missminner mig firas den 11 novemberTumme upp


   
SvaraCitera