Aviseringar
Rensa alla

Alla i min ålder festar förutom jag


Ämnesstartare

Under senaste tiden har folk i min ålder verkligen festat sjukt mycket utom jag, varit på en fest för ett år sedan, den enda som jag blev bjuden på.

känner mig sjukt utanför då det även handlar om några av mina närmaste vänner.

Man sitter hemma helt ensam medan andra har hur kul som helst.


   
Citera

Men kan inte du du fixa en egen fest då? och  bjuda dina närmaste vänner? så kan ni komma överens om att alla kan ta med sin egna dryck så slipper du fixa det? så kanske du kan stå för musiken/ och något gott att äta(nåt litet) du kanske kan fixa  en liten Halloweenfest åt dina vänner?

Nu var det ett tag sen jag var på nån fest men jag har fixat utomhusfester/filmkvällar m.m (utomhus) och bjudit  en del vänner.. så har alla tagit med sig sin egna alkoholhaltiga dryck och så har jag stått för musik och litet lätt tilltuggTumme upp

Här har vi varit massor med gånger (Det var dock ett tag sen det såg ut så här.. Tumme uppHjärta 
emeliesplace.JPG


   
SvaraCitera

Ah coolt alltså är du enda i din vänskaps krets med förnuft


   
SvaraCitera

Kan inte dina vänner bjuda in dig då? Känns inte som några vidare bra kompisar som inte bjuder in dig (om de kan).


   
SvaraCitera

Jag är 17 och har aldrig gått på en fest med alkohol, det är inte direkt på grund av brist av fester - är bara inte intresserad. Synd om dina vänner utesluter dig, men det är bara förnuftigt att inte gå på fester och dricka. 


   
SvaraCitera

Ta och läs en bok istället Tardig


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:
Ta och läs en bok istället Tardig

En bok om hur man festar vettja


   
SvaraCitera

Festa behöver ju inte synonymt vara detsamma som att supa. Man kan ju festa, partaja och ha roligt UTAN ALKOHOL!!! 


   
SvaraCitera

Majoriteten av människor är ju extroverta och som introvert kan det kännas som om man va utanför... men först frågan är har du intresse för själva festandet? Om svaret är nej, då ska man bara acceptera att man är introvert.


   
SvaraCitera

Du får ordna med egen fest. Bästa lösningen!


   
SvaraCitera

HiddenMe:
Jag är 17 och har aldrig gått på en fest med alkohol, det är inte direkt på grund av brist av fester - är bara inte intresserad. Synd om dina vänner utesluter dig, men det är bara förnuftigt att inte gå på fester och dricka. 

Vi kan ha en fest... jag bjuder på vattnet Glad


   
SvaraCitera

Infinite:

Vi kan ha en fest... jag bjuder på vattnet Glad

Då fixar jag chipsen 😉 


   
SvaraCitera

HiddenMe:

Då fixar jag chipsen 😉 

Tumme upp


   
SvaraCitera