Aviseringar
Rensa alla

Alla idioter


Ämnesstartare

Jag tänker på alla de idioter som sitter och kysser varandra, och säger till mig själv att det ju finns andra saker att göra här i livet.


   
Citera

These are only notes about freedom, I wish you hade the time to read them.


   
SvaraCitera

de har du ju iofs rätt i, men ibland kan det vara trevligt att pussas som omväxling


   
SvaraCitera

Nintendo:

These are only notes about freedom, I wish you hade the time to read them.

oh, tänker på smala sussie nu[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

These are only notes about freedom, I wish you hade the time to read them.

"Frihet" är meningslöst. Det finns alltid restriktioner, fysiska som psykiska. Om du inte tror mig, försök äta en radiosignal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

de har du ju iofs rätt i, men ibland kan det vara trevligt att pussas som omväxling

För min del handlar det inte om att kyssa grodor, utan att hångla med paddor.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

För min del handlar det inte om att kyssa grodor, utan att hångla med paddor.

aha? paddor lät inte så trevligt. inte grodor heller iofs. om de inte är förvandlade prinsar. då kan det bli trevligt. när man får bli rik prinsessa sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

aha? paddor lät inte så trevligt. inte grodor heller iofs. om de inte är förvandlade prinsar. då kan det bli trevligt. när man får bli rik prinsessa se

Metaforer är farliga. Kärlek börjar med en metafor. Vilket innebär att kärlek börjar vid den punkten då en kvinna för in hennes första ord i vårt poetiska minne.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Metaforer är farliga. Kärlek börjar med en metafor. Vilket innebär att kärlek börjar vid den punkten då en kvinna för in hennes första ord i vårt poetiska minne.

humm.. ska gå och tala med någons poetiska sinne nu!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera