Aviseringar
Rensa alla

Alla killarna sprutade över hennes bröst


Ämnesstartare

På gymnasiet hade vi en tjej som hade dom där brösten man bara drömmer om. Stora, alltså riktigt STORA! Fasta och fina och alldeles äkta av naturen. Styva sköna bröstvårtor stora som fingerborgar. Vi var många som sett dom tuttarna på olika badplatser där hon gärna visade upp sina härliga solbruna bröst. Hon hade dessutom en slank, snygg kropp och ett vackert ansikte. Sexig som fan!

Sista terminen på gymnasiet ringde hon mig och frågade om jag ville vara med och planera avslutningsfesten till vår studentexamen. Jag tackade förstås ja och kom hem till henne. Där fanns också alla de andra killarna från klassen. Totalt 15 killar men inga tjejer. När hon kom in i rummet hade hon en tunn t-shirt och var BH-lös under. Är det dom här ni vill se, sa hon och drog av sig t-shirten. Det gick ett sus genom rummet när dom nakna brösten blev till allmän beskådan. Jag har en hemlig dröm, jag vill att ni sprutar ner mina bröst, sa hon.

Kukar i alla storlekar och former kom fram och hon ställde sig på knä på några kuddar så brösten kom i samma höjd som kukarna. Hon började runka en stor kuk men hade snart en kuk i vardera handen. Det dröjde inte länge för än de första strålarna träffade hennes stora, sköna bröst. Hon stönade till av förtjusning och njutning. Snart runkade hon också av den andra kuken som sprutade över hennes bröst. Hon tog av sig byxor och trosor. Vem vill nu, frågade hon och ställde sig, helt naken, åter på knä på kuddarna så kukarna strök mot hennes bröst. Hon runkade av flera killar som sprutade över de underbara tuttarna. Det rann floder av sperma över de stora, bruna brösten. Då började hon pilla på sig själv och ville att tre killar skulle runka och spruta över hennes bröst. När killarna sprutade fick hon en orgasm som var så kraftig att hon bara darrade i hela kroppen.

Jag stod sist på tur. Hade världens stånd. Tänkte på min tjej vad hon skulle säga. Behöll kalsongerna på. Jag han inte tänka mer för än hennes hand sökte sig innanför kalsongerna och tog tag i min kuk. Kalsongerna gled ned till golvet och hon tittade ett ögonblick på kuken. Så lång den är, sa hon och log. Hon runkade kuken med båda händerna och jag exploderade i kaskader av jättesprut över hennes bröst. Så fin du var, sa hon och kysste kuken.

Det blev inte så mycket med den där studentavslutningen. Nu är hon gift och har flera barn och bor på annan ort. Vi killar lovade henne att inte säga något.


   
Citera
Ämnesetiketter

Akymo:

Kukar i alla storlekar och former kom fram

Akymo:

Jag har en hemlig dröm, jag vill att ni sprutar ner mina bröst, sa hon.

Akymo:

Då började hon pilla på sig själv

Akymo:

Hon runkade kuken med båda händerna och jag exploderade i kaskader av jättesprut

Akymo:

Nu är hon gift och har flera barn och bor på annan ort

gillar dessa meningar [love]


   
SvaraCitera

Akymo:

När killarna sprutade fick hon en orgasm som var så kraftig att hon bara darrade i hela kroppen.


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Brukar man inte darra av en helt vanlig orgasm? När jag får en kraftig orgasm svimmar jag i princip.


   
SvaraCitera

Akymo:

Kukar i alla storlekar och former kom fram

poetisk skit [love]


   
SvaraCitera

Fanns där några vanskapta kukar också? [mad]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Kukar i alla storlekar och former kom fram
poetisk skit [love]


   
SvaraCitera

seniL:

youtube

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack [cheers]


   
SvaraCitera