Aviseringar
Rensa alla

Alla klantiga eller klipska um:are jag behöver er!!


loita
Ämnesstartare

Alla ni klantskallar som är proffs på att förlägga saker vart kan man hitta dom igen?

Ni klipska kom på hopplösa ställen de absolut inte skulle kolla på....

så här är de... när jag är sjuk har jag den underbara förmågan att förlägga mina nycklar på de mest störda ställena efter att jag kommit hem. Man tycker att de borde ligga nånstans i närheten av sängen eller soffan där jag gick och la mig men jag kan bara inte hitta dom.... och jag vet att de ofta dyker upp på dumma ställen (pluss katten gillar att flytta runt saker så vart kan katter lägga dem? [shake])

TÄNK UMARE TÄNK!!


   
Citera

kylskåpet


   
SvaraCitera

loita:

så vart kan katter lägga dem?

Bland bajset i kattlådan


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

oggelgoggel:

kylskåpet

ska kolla... Dold text: har lagt mobilen där förr [tard]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SpankMe:

Bland bajset i kattlådan

Då hade jag hittat dom redan eftersom jag tömmer den, och hon brukar inte llägga saker där [rolleyes]

inte i kylen [cute]


   
SvaraCitera

Sitterom kvar i låset på dörrn? 🙂


   
SvaraCitera

I skafferiet, i låset på dörren, på handfatet i badrummet, i sängen, i din ficka.


   
SvaraCitera

loita:

hon brukar inte lägga saker där

i pälsen då?


   
SvaraCitera

Väskan, hyllan, under hyllan, under sängen, i sängen, på fläkten, vid micron, på soffbordet, under soffan, i jeansen, i kjolen, i skjortan, i skrivbordslådan, på handfatet, i badrumsskåpet, i skafferiet

I kattens ligglåda, på balkongen, i kökslådan, under köksbordet, på fönsterkarmen, vid datorn


   
SvaraCitera

i naturens egna lilla ficka?


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Sitterom kvar i låset på dörrn? 🙂

Nej för jag vet att jag la dom i fickan och gick och la mig i soffan och tänkte nu kommer de försvina om jag inte lägger dom på bra plats, sen efter ett tag tror jag att jag la dom på den där bra platsen eller så har de rammlat nånstans

Capture:

I skafferiet, i låset på dörren, på handfatet i badrummet, i sängen, i din ficka.

Skafferiet kan kollas [rolleyes] resten har jag kollat

SpankMe:

i pälsen då?

kanske [cute]

Harpyja:

text

ska kolla igenom de där

Budolicious:

i naturens egna lilla ficka?

nej jag hade in dom i lägenheten eftersom jag inte kommer in i porten ens en gång utan dom[cute]


   
SvaraCitera

It's up your ASS! [party]


   
SvaraCitera

under sängen? [cute]


   
SvaraCitera

loita:

Skafferiet kan kollas [rolleyes] resten har jag kollat

Kolla en gång till. Speciellt alla fickor. [no-no]


   
SvaraCitera

loita:

nej jag hade in dom i lägenheten eftersom jag inte kommer in i porten ens en gång utan dom[cute]

ja, men du la ju in dem i naturens egna ficka efteråt?


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Capture:

Kolla en gång till. Speciellt alla fickor.

ska nog göra de, även kläderna högst upp i garderoben, kanske lagt in tröjan eller byxor med dem, där

Yogi:

under sängen?

nej [sad]

Budolicious:

ja, men du la ju in dem i naturens egna ficka efteråt?

nää


   
SvaraCitera