Aviseringar
Rensa alla

Alla klantiga eller klipska um:are jag behöver er!!


loita
Ämnesstartare

HITTA [bigsmile]
blir ngt irriterad på mig själv, kollat i min byrå typ sju gånger aldrig hittat dom.... bara förde låg längs kedjan med Dold text: handbojorna så jag brydde mig inte om att flytta runt där [tired]

TACK ALLA [cute][love]


   
SvaraCitera

loita:

handbojorn

frukostlagare på dagen, crimefighter på natten? coolt! [cool]


   
SvaraCitera

Jag har ett litet snöre i min nyckelknippa (eller litet, ca 30 cm) som jag sen knyter fast i byxorna jag använder för tillfället, i en sån där ögla där skärpet ska träs igenom.

Antingen där eller i en sko.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

oggelgoggel:

frukostlagare på dagen, crimefighter på natten? coolt!

hehe precis [blush]

KamikazeTomten:

Jag har ett litet snöre i min nyckelknippa (eller litet, ca 30 cm) som jag sen knyter fast i byxorna jag använder för tillfället, i en sån där ögla där skärpet ska träs igenom.

men de är ju problemet sen när man inte bär kläderna längre och lägger undan dom :p
jag hade förut en sak som pep när man visslade så jag skulle hitta dom [crazy]


   
SvaraCitera

loita:

men de är ju problemet sen när man inte bär kläderna längre och lägger undan dom :p

Iofs, du är ju tjej och som bekant så använder ni tre-fyra olika uppsättningar kläder varje dag [cute]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Iofs, du är ju tjej och som bekant så använder ni tre-fyra olika uppsättningar kläder varje dag

jag är inte sån, jag tar av mig kläderna när jag är hemma och går i underkläder [blush][blush]


   
SvaraCitera

loita:

jag är inte sån, jag tar av mig kläderna när jag är hemma och går i underkläder

Vad fint [cute]
Men sen när du går ut igen så tar du på dig en ny uppsättning kläder, det har min spio... det vet jag [smile]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Vad fint
Men sen när du går ut igen så tar du på dig en ny uppsättning kläder, det har min spio... det vet jag

kan hända, beror på om jag mot alla odds första gången orkat klä på mig någelunda fint, orkar aldrig göra de igen så då blir de ju mjukisbyxor [cute] eller om de var mjukisbyxor innan kanske de slår till i skallen och jag orkar klä mig fint [cute]


   
SvaraCitera

loita:

eller om de var mjukisbyxor innan kanske de slår till i skallen och jag orkar klä mig fint

Du ser. Alltså så ska du lägga nycklarna på hallmattan [y]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Du ser. Alltså så ska du lägga nycklarna på hallmattan

men jag har ett nyckelställe, en skål bredvid sängen där hemnycklar, tvättstugenycklar, p-piller alltid ska ligga, fast sen är de ju de att min hjärna inte sammarbetar när jag är sjuk då hamnar de där de hamnar:D


   
SvaraCitera

loita:

fast sen är de ju de att min hjärna inte sammarbetar när jag är sjuk då hamnar de där de hamnar:D

Alltså så lägger du p-piller på hallmattan och nycklar i badrumsskåpet [y]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Alltså så lägger du p-piller på hallmattan och nycklar i badrumsskåpet

njae jag venne [cute]


   
SvaraCitera

loita:

Ni klipska kom på hopplösa ställen de absolut inte skulle kolla på....

Under sängen, bakom gardinerna i fönstret, i kläder, i kylskåpet[y]

Varsågod.[smile]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

fullochglad:

Varsågod.

tack men de är funna [smile]


   
SvaraCitera

loita:

tack men de är funna [smile]

vart var dem ?=)

Orkade inte läsa igenom tråden.[cute]


   
SvaraCitera