Aviseringar
Rensa alla

alla människor är ju jätte dåliga


Ämnesstartare

Vippen:

I dina ögon måhända.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))JHhihihihihi:_)))))))))))))HEJ:)))))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Ja människor är rätt värdelösa, men ganska bra på att försvara sig med att "så är det inte alls"

så är de juh inte!!!!! du har ju fel de du säger är fel o de jag säger är rätt!!!!
skoja


   
SvaraCitera
Vippen

191 dalmatiner:

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))JHhihihihihi:_)))))))))))))HEJ:​)))))))

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

[bigsmile]

vad skulle du göra om jordens dragnigns kraft hellt plötsligt försvann och AllT flög upp i luften så man var tvungen att simma genom luften=)??


   
SvaraCitera
Vippen

191 dalmatiner:

vad skulle du göra om jordens dragnigns kraft hellt plötsligt försvann och AllT flög upp i luften så man var tvungen att simma genom luften=)??

Hmm...packa ryggsäcken och ta en låång simtur ut i världen ^^


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

vfr inte?? :S

För att man inte tycker att det här

191 dalmatiner:

alla är ju fula och jobbiga på olika sätt

är någonting särskilt jobbigt eller störigt. Man gillar folk ändå. Eller i alla fall vissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja människor är kassa, men placerar mig över er för att jag kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

Hmm...packa ryggsäcken och ta en låång simtur ut i världen ^^

[chocked]

Ögon i en plåthink:

är någonting särskilt jobbigt eller störigt. Man gillar folk ändå. Eller i alla fall vissa.

🙂

Luther Blissett:

ja människor är kassa, men placerar mig över er för att jag kan

okej de är lugnt ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet jag håller med dig, ennie


   
SvaraCitera

de finns nått fint i alla!!


   
SvaraCitera
Vippen

191 dalmatiner:

[chocked]

Lekfulla frågor ger lekfulla svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

men ofta är d att man bara tror att man tkr om andra, men dom har massa dåliga saker som dom döljer och bara verkar vara jätte fina .... tillexempel om man kände alla andra lika bra som sig sj skulle man nog inte gilla dom, eller vilja att dom ska gilla entkr inte att jag sj är bättre men alla gör ju saker som är dåliga, eller är fula och har saker som dem hatar med sig själva

Jo det har du rätt i, man lurar sig själv o andra utan att märka det
fast om alla visste allt om alla skulle vi nog vänja oss eller ändras iaf söka sällskap ändå för ensamhet dödar o vill man gilla någon så är det inte så svårt att få det till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

de finns nått fint i alla!!

men nåt fult också och d är d denna tråden handlar om

oatsreuvaue:

Jo det har du rätt i, man lurar sig själv o andra utan att märka det
fast om alla visste allt om alla skulle vi nog vänja oss eller ändras iaf söka sällskap ändå för ensamhet dödar o vill man gilla någon så är det inte så svårt att få det till

tror också så ungefär


   
SvaraCitera