Aviseringar
Rensa alla

alla människor= monster


angel_dead:

valium hjälper mot allt!

Hoppas det inte är gulligt mot dig då.


   
SvaraCitera

angel_dead:

om det seriöst e nått fel på mig?!

Du kanske bara är deprimerad och har hakat upp dig på någon tanke. Jag har själv närmast maniskt hakat upp mig på liknande tankegångar utan att för den skull egentligen vara paranoid/bipolär/whatever.

Om detta allvarligt hindrar dig i ditt normala liv så är det nog något ordentligt fel, jaa.


   
SvaraCitera

angel_dead:

valium hjälper mot allt!

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

Om detta allvarligt hindrar dig i ditt normala liv så är det nog något ordentligt fel, jaa.

:/ ja det påverkar enormt mkt i mitt "normala liv". för det känns inte normalt.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du sökt psykologhjälp?
Kan ju vara så att du faktiskt har nån paranoid "störning" som du kan få hjälp med...


   
SvaraCitera

Sant, brukar äta småbarn på helger.


   
SvaraCitera

angel_dead:

tror typ alla vill mig ont och alla ska sabba mitt liv.

Brukar kännas så för mig med.
Men när jag pratat med någon vuxen om det, så säger de att alla inte vill mig ont. Utan att de bara får mig att må dåligt, känna mig utanför, och sabbar omedvetet, för att de inte förstår hur jag känner, eller kanske inte tänker på hur jag känner.
De gör det alltså inte för att vara elaka mot en, de bara gör det endå och tänker inte på en, eller förstår inte, eller bryr sig inte.

Fast jag tror inte att alla ska ta fram knivar och döda mig eller nått, om det var mer på det sättet du menade? 🙁

angel_dead:

vilket i slutändan leder till att jag e ensam 🙁

Det är ensamt att vara ensam. 🙁
Men man får väll försöka träffa några bra. Måste ju finnas några bra vänner man trivs med som inte får en att må dåligt och det inte känns som att de vill skada en, kanske, även om det kan vara nästan omöjligt att hitta.


   
SvaraCitera

angel_dead:

Det e fan fel på mig känns det som! E konstant livrädd typ.

Du har ingen anledning att vara rädd. Men den här rädslan kan också vara till hjälp, du är inte längre bunden av att ha mänskliga relationer till andra, utan kan utveckla dig inom andra områden. Kan du sticka? Lär dig, och njut av livet som det är.

/Levnadsmisär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Levnadsmisär:

Du har ingen anledning att vara rädd. Men den här rädslan kan också vara till hjälp, du är inte längre bunden av att ha mänskliga relationer till andra, utan kan utveckla dig inom andra områden. Kan du sticka? Lär dig, och njut av livet som det är.

kan man göra så?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera