Aviseringar
Rensa alla

Alla med dålig självkänsla, se hit.


Ämnesstartare

Varje gång ni har gjort något som ni är stolta över, skriva här vad det var och hur det kändes.

Är ni med mig?[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

älskar att folk försöker leka terapeuter lr vadfan.

är inte stolt över någonting. inte ett endaste dugg.. spelar i alla fall för svår för att kunna säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

är inte stolt över någonting. inte ett endaste dugg.. spelar i alla fall för svår för att kunna säga

lånar det här meddelandet för att slippa skriva något själv. Det kan du iafl vara stolt över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är stolt över att jag inte dog medan jag väntade på buss utomhus i 40 minuter (den var 30 minuter sen och det var liksom en ensam busskur, ingen station etc) och sedan, efter 10 minuters bussresa, gick hem i 30 minuter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

happ, nu får man tydligen inte ens må bra över saker man gör[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

älskar att folk försöker leka terapeuter lr vadfan.

Du förstör det här inlägget med din negativa attityd.

köttfärssås:

lånar det här meddelandet för att slippa skriva något själv. Det kan du iafl vara stolt över.

Okej.

enhimmelskdrog:

är stolt över att jag inte dog medan jag väntade på buss utomhus i 40 minuter (den var 30 minuter sen och det var liksom en ensam busskur, ingen station etc) och sedan, efter 10 minuters bussresa, gick hem i 30 minuter.

Bra, men det här inlägget är ju till för de som har dålig självkänsla oc gör saker för att få bättre. Det där verkar inte som att de har något med självkänsla att göra? inte för att jag vill vara glädjedödare, men det här är mitt inlägg och det har ett särskilt syfte[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bellstar:

Du förstör det här inlägget med din negativa attityd.

Jag hade 290 poäng i betyg när jag gick ur grundskolan för några år sedan. Jag vet ej om det handlar om självkänsla, eller självförtroende.

Men det var väl bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, vad svårt det var att komma på nånting...

nu fick jag bara sämre självkänsla, damn you [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vara att jag för en gångs skull gjort klart ett programmeringsprojekt.

Brukar annars ligga ett gäng halvfärdiga och skräpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur många som jag kommenterat i den här tråden har dålig självkänsla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAH, åh [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

är inte stolt över någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle personer med dålig självkänsla må bättre av en tråd som är riktad speciellt till dem och som enbart de med dålig självkänsla får skriva i? att identifiera sig själv som en person med dålig självkänsla låter ju mest kontraproduktivt ifall syftet är att bli av med nämnda tillstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

varför skulle personer med dålig självkänsla må bättre av en tråd som är riktad speciellt till dem och som enbart de med dålig självkänsla får skriva i? att identifiera sig själv som en person med dålig självkänsla låter ju mest kontraproduktivt ifall syftet är att bli av med nämnda tillstånd.

bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir bra för dem som iaf tror sig kunna göra något bra


   
SvaraCitera