Aviseringar
Rensa alla

Alla ni som är runt 170 cm långa, vad väger ni????


Ämnesstartare

Jag väger ca 44 kg, 170 cm lång haha


   
Citera
Ämnesetiketter

67 kg


   
SvaraCitera

är 175, har vägt allt mellan typ 40 och 70, tror att jag för stunden väger en bit under 70. men inte alls säker på om det är närmare 60 eller 70.


   
SvaraCitera

Är 183 mer eller mindre, väger mer än 70kg. Strävar alltid att bli längre för att också behålla min längd när jag blir äldre.

 


   
SvaraCitera

Typ 67-68, 100% biff lol


   
SvaraCitera
Kikre

Är så mycket som 192cm & ligger på en vikt av 79 kg ^^


   
SvaraCitera

SPJ_WM96: Strävar alltid att bli längre för att också behålla min längd när jag blir äldre.

hur gör du detta?


   
SvaraCitera

isola:

hur gör du detta?

Sträcka min rygrad genom att hänga på en speciell sak eller helt enkelt sträcka på mig när jag känner för det, brukar simma ibland och spelar basket, sällan men säker. Jag är oftast väldigt medveten om min rygrad och tänker på framtide


   
SvaraCitera

SPJ_WM96:

Sträcka min rygrad genom att hänga på en speciell sak eller helt enkelt sträcka på mig när jag känner för det, brukar simma ibland och spelar basket, sällan men säker. Jag är oftast väldigt medveten om min rygrad och tänker på framtide

Spelar mindre roll, diskarna kommer ändå att pressas ihop med tiden... Tyvärr! 


   
SvaraCitera

Gruvan:

Spelar mindre roll, diskarna kommer ändå att pressas ihop med tiden... Tyvärr! 

Har faktist sökt på det och det är sant, den blir 3 cm + mindre men kan hindras med hjälp av calcium osv


   
SvaraCitera

SPJ_WM96: Har faktist sökt på det och det är sant, den blir 3 cm + mindre men kan hindras med hjälp av calcium osv

Låter otroligt i mina öron, men ger du mig en tillförlitlig källa så!

Gick en kurs på gymnasiet (hette Styrka för Livet) och gjorde något "stort slutarbete" om just ryggen osv, så tvivlar då man endast läst vetenskapliga studier om att den sjunker ihop osv osv..
Lite samma princip som att man är längre på morgonen än på kvällen, det är rätt extremt för mig, får ändra backspeglarna när jag åker hem från jobbet då man märkt att man krympt säkert 2cm sedan man steg upp och drog rätt ut till bilen!
Men med det sagt säger jag inte att jag inte kan ha fel.


   
SvaraCitera

173 och väger 45  kg :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

harfaningenjävlaaning:
173 och väger 45  kg :/

Jag är 170 o väger 43-44 ganska lika mellan oss..

 


   
SvaraCitera

169 cm och väger 52 kg


   
SvaraCitera

typ 50

fast jag är 152 😛 men det är typ runt 170??


   
SvaraCitera