Aviseringar
Rensa alla

alla ni som aldrig hört kartellen


Ämnesstartare

men ba "lol kartellen lol sämst lol wannaB OG bara töntar XD"

ni är skitkeffa!!! tyck att musiken är dålig visst men sluta försök trycka ner dem så att ni ska känna er bättre själva för jag misstänker att det är vad det beror på. [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker de e sorgligt på samma sätt som ken ring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag tycker de e sorgligt på samma sätt som ken ring

kartellen o ken ring är sorgliga? vrf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pengarna finns nu på ditt konto
tack
// kantarellen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han vet mycket väl hur man gör musik lyssna från 1:15 typ vad kallas sån där sång? typ nordisk fjällsång lol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAD SOM ÄN HÄNDER ÄR NI ALLTID BÄTTRE ÄN DE DÄR TÖNTARNA SOM LYSSNAR PÅ SVENSK HIPHOP IAF XDXDXD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken sorglig video 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vilken sorglig video 🙁

ja [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

kartellen o ken ring är sorgliga? vrf?

stämningen är kall grå betong och allt försvinner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

stämningen är kall grå betong och allt försvinner

kartellen ja ken ring kanske ibland.

om du emnar sorglig som musiken väcker sorgliga känslor inte om du menar de är så dåliga att dom är sorgliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][sad] tänker på en unge jag hade i barnomsorgen som brukade säga att hennes mamma gjort hennes hårtofsar och att hon var frisk nu osv, men det var hennes fostermamma som gjort dem. snåla soc ville väl få tillbaka dem så fort som möjligt och de hoppades och hoppades varenda gång de skulle få flyttade tillbaka att allt skulle bli bra igen men varenda gång lät mamman pappan komma tillbaka och ingen av dem kunde sluta missbruka så barnen var snart tillbaka i vår kommun igen. lilltjejen slutade aldrig hoppas på nästa gång men hennes bror som var lite äldre förstod bättre. det var så sorgligt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ju mer olika sorters musik man lyssnar på ju mer inblick i ting

/my 5 cents


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

om du emnar sorglig som musiken väcker sorgliga känslor inte om du menar de är så dåliga att dom är sorgliga

ja menar att det är synd tragiskt inte glatt
jag kan förstå när musik är sorglig och innerlig även om jag inte gillar den så menar ej patetiska


   
SvaraCitera