Aviseringar
Rensa alla

Alla ni som säger "skär kuken av våldtäktsmännen!"


Ämnesstartare

Skulle ni vilja skära kuken av er pappa om han våldtog någon?

Tänk på det!


   
Citera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Tänk på det!

Om min pappa vore en våldtäktsman så förtjänar han inte sin kuk!

Och nej, jag tycker inte man ska skära kuken av våldtäktsmän, permanenta straff är aldrig något bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känsloargument

Håller dock med om att det är fullständigt efterblivet med tvångskastrering o. dyl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Känsloargument

hehe bästa argumenten är känsloargument! Då blir folk känsliga och är lättare att manipulera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

bästa argumenten är känsloargument! Då blir folk känsliga och är lättare att manipulera.

Nej, bästa argumenten är en blandning av böcklingar, cirkelargument och falska dilemman. Då blir folk förvirrade och ännu lättare att manipulera.

Organiserad religion om något är väl ett bevis på detta, tillsammans med SD's framgångar (även om de senare även supportar med en hel del känsloargument, ska medges).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, skulle hellre låta mamma göra det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Nej, bästa argumenten är en blandning av böcklingar, cirkelargument och falska dilemman. Då blir folk förvirrade och ännu lättare att manipulera.

mm, men känsloargumenten måste också få plats för att folk ska ha någon vilja att manipuleras. Folk tänker nu "åhnej, inte skära kuken av pappa!" och sen kan jag gå in och förvirra dem så att de tillslut tror på mig.

Stringburka:

(även om de senare även supportar med en hel del känsloargument, ska medges).

hela SD är ju massa känsloargument, kolla bara på deras reklam. buhuuu pensionärerna liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

men känsloargumenten måste också få plats för att folk ska ha någon vilja att manipuleras. Folk tänker nu "åhnej, inte skära kuken av pappa!" och sen kan jag gå in och förvirra dem så att de tillslut tror på mig.

en 3-hit-combo helt enkelt. 140 bonus damage i fighten ftäd vs. retards.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför diskuterar ni inte frågan, var det för mitt argument knäckte er? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmm blev helt förstummad


   
SvaraCitera

Vet att min pappa aldrig skulle våldta någon, så det fanns inget att diskutera. Det är sjuka människor som våldtar, och de förtjänar ett straff, tror dock inte att man ska skära av folks lemmar. Då skulle alla bolagspampar som svindlat miljoner sitta utan sina händer också [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jag bli könsstympad, då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Vet att min pappa aldrig skulle våldta någon, så det fanns inget att diskutera.

haha ofta!

Nej men seriöst, det vet du aldrig 🙂

Harpyja:

Ska jag bli könsstympad, då?

har du våldtagit någon?

Stringburka:

mmmm blev helt förstummad

vet [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

har du våldtagit någon?

Funderar på det.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Nej men seriöst, det vet du aldrig 🙂

Jo, det gör jag [smile]


   
SvaraCitera