Aviseringar
Rensa alla

Alla ni som tycker att ND är ett rasistiskt parti.


Ämnesstartare

Det är ingen skillnad på ND's politik och den Sverige förde innan 1970.

Man kan ju undra hur stor andel av "invandringsfrämjarna" bor på ett kulturberikat område? Tycker ni verkligen att det är rätt att det satsas mycket skattepengar på välfärdsturister och s.k "flyktingar" istället för våra egna ländsmän som vi till skillnad från Abdul och Mustafa har en skyldighet att se efter?

Varför satsas det så mycket pengar på invandring och inte på våra äldre? Är det rätt att socialbidragstagaren Ahmed åker runt i en Merca medan svensken som jobbar inte har råd??

Skulle ni protestera över att en våldtäktsdömd pedofil utvisas med resonemanget att han med största sannolikhet blir avrättad om han skickas tillbaka till sitt hemland? Det skulle han ha tänkt på innan han våldtog ett barn. (våldtäkt överhuvudtaget)


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Riksdagsvalet 2010


   
SvaraCitera

Suck...[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Suck...[zzz]

Uppdaterad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är rasister och jag kommer nita en om jag ser en.[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

De är rasister och jag kommer nita en om jag ser en.[cheers]

Har du något belägg för det??

"Ensamkommande flyktingbarn"

​​​ http://politisktinkorrekt.info/2010/07/26/intressanta-garningsman-bakom​-kniv-o​ch-miss​handelsfall/

"Drog av slöja på muslim – fick två års fängelse"

Får man två års fängelse om man drar av en gammal tants hatt? Vissa får mindre än ett år i fängelsestraff för våldtäkt!

​​ http://www.friatider.se/drog-av-sloja-pa-muslim-%E2%80%93-fick-tva-ars-fangels​e

"86 bilar brann i Rosengård inatt"
http://www.friatider.s​​e/86-bilar-brann-i-rosengard-inatt

Muslimerna har verkligen slagit rekord när man jämför med bilbränderna i Hovsjö och Ronna! (Jag bor i Hovsjö, min pappas bil brann upp en gång).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

De är rasister och jag kommer nita en om jag ser en.[cheers]

Oooh, cool du är.

Varför använder du ord som du uppenbarligen inte vet vad de betyder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vidrigt vilket mussekramar samhälle vi lever i!

72 åriga Ingers liv var inte värt mer än 1 år och 10 månader för Ahmad Akileh som mördade henne! Ovanpå det så vädjade stjärnadvokaten Leif Silbersky (som man självklart anlitar när man är skyldig) att han släpps fri dessutom!

Hur fan kan man få två år för att man dragit av någons slöja??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi hade i stort sett inga brott i Sverige INNAN massinvandringen! Det är ett faktum!


   
SvaraCitera

Arazoid:

socialbidragstagaren Ahmed åker runt i en Merca

jag tror INTE att det är många med socialbidrag som kör runt i merca, socialbidrag delas inte ut till folk bara för att de ber om det[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Får man två års fängelse om man drar av en gammal tants hatt?

Duktig du är som inte kan skillnaden mellan en hatt och en slöja [smile] riksdagen nästa uppdrag för dig? 😉

Arazoid:

Tycker ni verkligen att det är rätt att det satsas mycket skattepengar på välfärdsturister och s.k "flyktingar" istället för våra egna ländsmän som vi till skillnad från Abdul och Mustafa har en skyldighet att se efter?

Ska satsas på båda (eller ja ska satsas på allt, sen att allt får olika mycket pengar beror ju på vad staten och sedan kommunerna prioriterar)
Ahmed åker knappast runt i en Merca om han inte haft jobb och tjänat ihop pengar till det, så mycket får man faktiskt inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

källa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera