Aviseringar
Rensa alla

Alla oskulder, kolla hit


Ämnesstartare

(ur killens perspektiv) vill bara säga att sex är överskattat och att ni inte ska ta det på så stort allvar att knulla. Det är ungefär som en medelmåttig runk. Visst har ni en kåt tjej som vill att ni ska rasta tarzan i henne så fine men gör inte stor grej av det. Det är idag ett stort I-landsproblem och jag kan inte fatta att folk faktiskt mår dåligt av det.

Alla dagar i veckan föredrar jag en riktig saftig runk som man sparat på i veckor[love]

vad säger ni om detta grabbar? håller ni me


   
Citera
Ämnesetiketter

när jag va 16? Ahh. Nu? Nej inte allz


   
SvaraCitera

Sex är jävligt nice. När man är bra på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det handlar om välgörenhet, godhet i hjärtat och inte godhet i orgasmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså håller delvis med, själva momentet kan man ju skapa på egen hand men det är ju kanske inte själva penetreringen man är ute efter.

Man är väl ute efter att känna uppskattning och kärlek [no-no]
Möjligen även att känna en viss smak av fitta på tungan också, vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det man inte känner till, det mår man inte dåligt av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Sex är jävligt nice. När man är bra på det.

runka är också nice om man är bra på det.

mopsen:

det handlar om välgörenhet, godhet i hjärtat och inte godhet i orgasmer.

precis, det handlar mer om att föra sina gener vidare och ställa upp för sin partner[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm.. vem bryr sig egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Det man inte känner till, det mår man inte dåligt av.

tyvärr är det ju inte så, många verkar må dåligt av att vara "oskuld" och ser det som ett stort hinder i livskvalitet.

ChickiBull:

Man är väl ute efter att känna uppskattning och kärlek
Möjligen även att känna en viss smak av fitta på tungan också, vad vet jag

jo det också förstås, men nu pratade jag mer om ur ett perspektiv ala "dopaminfrisättning" vid utlösning. Men vist kärlek och uppskattning är väldigt viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vem det är med och, som Stereo sa, hur bra man är på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Rebirth_:

is, det handlar mer om att föra sina gener vidare och ställa upp för sin partner

prestationsångest, awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, led du av det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Rebirth_:

jo det också förstås, men nu pratade jag mer om ur ett perspektiv ala "dopaminfrisättning" vid utlösning. Men vist kärlek och uppskattning är väldigt viktigt.

Man får nog större frisättning av dopamin om man satt på en söt jänta också [no-no]

Om man inte är gay och faktiskt tänder på tuttlisan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Hm.. vem bryr sig egentligen?

dags att aktivera hjärncellerna så kanske du kan dra en enkel logisk slutsats och besvara din egen fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Rebirth_:

tyvärr är det ju inte så, många verkar må dåligt av att vara "oskuld" och ser det som ett stort hinder i livskvalitet.

personligen mådde jag fan så mycket bättre innan jag gjorde misstaget att gå med på att ha sex .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

personligen mådde jag fan så mycket bättre innan jag gjorde misstaget att gå med på att ha sex .

Hur fan kan man må sämre av sex?


   
SvaraCitera