Aviseringar
Rensa alla

Alla oxar hit!


Ämnesstartare

Finns det några här som är födda i oxens stjärntecken? Om ja, tala då om hur du är som person, tala även om hur ditt sociala liv ser ut samt om du har en partner eller om det är som jag läste på 9gag att alla oxars meme är den här

ForeverAlone.png


   
Citera
Ämnesstartare

jag är oxe

är envis och vill att allt ska göras på mitt sätt annars duger det inte. är rätt blyg och har svårt att ta kontakt med nya människor men dom jag känner har jag känt länge (förutom pojkvän som jag känt typ 1,5 år) och det är typ bara en person. hah. så meme:n stämmer väl lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa envis brukar stämma, får höra att jag är det också men har också fått höra  att jag ger upp jävligt lätt så vet inte om det stämmer heller

aa men då har du ju kille, nu vet jag inte hur gammal du e och det kanske e din första...var försiktig då


   
SvaraCitera

Är också oxe.

Envis med lätthet för att bli arrogant om jag inte får göra som jag vill Rullar ögonen Oblyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: aa men då har du ju kille, nu vet jag inte hur gammal du e och det kanske e din första...var försiktig då

försiktig med vadå? Censur det är inte min första pojkvän! är 21


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej kanske din sista också så var försiktig. Bränn inte dina chanser

turtle: försiktig med vadå? det är inte min första pojkvän! är 21

.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också envis, fast när jag tänker efter så är det ganska sällan. (Är inte oxe) 


   
SvaraCitera