Aviseringar
Rensa alla

Alla SD-röster i pollarna


kakakaka: jag vet också en som är absolut hemlig med det. dock är det inte så svårt att lista ut.

Skulle vara kul att veta ifall det är samma person som vi vet om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Haha nä. Jag respekterar deras val att inte outa sig, dom har många vänstervänner. Sen har dom ju dock inte bett mig att inte säga något, men jag antar det.

Du antar enbart alltså, inte så att de har direkt avslöjat det för dig? 🙂


   
SvaraCitera
mynona

isola: Jag röstar inte SD och har aldrig gjort

Rodnar Jag kan dock föreställa mig att många fler röstar oseriöst på SD för att det rör upp mest känslor snarare än för att de verkligen sympatiserar med SD. Jag får lite för dåliga associationer av SD pga den syn på genusfrågor som framställs i avpixlat osv att det tar emot att provokationsrösta på dem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: Sen vet jag två här som alla känner till som inte är öppna. Tralalalala 😀

Bra, ni kan bilda stödgrupp.


   
SvaraCitera

S3ON: inte så att de har direkt avslöjat det för dig? 🙂

Nej dom har sagt det rakt ut. En var ganska längesedan, innan valet 2010 men personen är fortfarande aktiv. Den andra vill jag inte säga något om. Vi pratade lite om vem vi skulle kryssa.


   
SvaraCitera
mynona

stereo total:
röstar inte folk bara på sd i pollarna för att dom tycker att dom är askul när dom gör det? + tror att det är århundradets roligaste skämt? 

Ja. Men det finns säkert två eller två lurkare


   
SvaraCitera

isola: Jag röstar inte SD och har aldrig gjort

vill inte vara den som är den, men tror inte det bara finns lurkare som röstar på sd i smyg, utan tror att några sd:are passar på att göra lite troll att rösta med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Nej dom har sagt det rakt ut. En var ganska längesedan, innan valet 2010 men personen är fortfarande aktiv. Den andra vill jag inte säga något om. Vi pratade lite om vem vi skulle kryssa.

Anger dessa att de röstar på andra partier än SD i pollarna? Om inte är väl inte särskilt svårt att klura ut. 


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Sen vet jag två här som alla känner till som inte är öppna. Tralalalala 😀

kanske vet en av dem, i det fallet är det dock ej förvånande med tanke på umgänge+uttalanden av personen (iofs har jag nog hört fler uttalanden av den personen än andra pga orsaker)


   
SvaraCitera

S3ON: Anger dessa att de röstar på andra partier än SD i pollarna? Om inte är väl inte särskilt svårt att klura ut.

En av dom avstår helt från dom diskussionerna vad jag sett, den andra väljer jag att inte säga något om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

röstar inte på sd


   
SvaraCitera

Kan Admins eller någon annan se vem som röstat på vad? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: den andra väljer jag att inte säga något om.

hmmmmmmmm


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: En av dom avstår helt från dom diskussionerna vad jag sett

Är det Tjohej eller?


   
SvaraCitera