Aviseringar
Rensa alla

alla ser likadana ut


Ämnesstartare

är det bara inbilldning eller ser alla likadana ut?
Har börjat fundera på en grej den senaste tiden. Ser inte alla väldigt likadana ut? Klär sig inte de flesta nästan exakt likadant?

jag satt i macdonalds igår och kikade på tjejerna utanför fönstret. jag va helt förvånad. nästan alla tjejer hade blå/svart tajta jeans,coverse,svart skinnjacka med linne under och håret uppsatt. jag svär på gud om alla svenska tjejer hade blondt hår skulle jag inte kunna se skillnaden mellan de. det va så tråkigt att se. varför har alla samma stil? är det verkligen så populärt? mina kläder brukar sticka ut lite mer tror jag [rolleyes]


   
Citera
höna

alla är ju att överdriva

men väldigt många klär sig så håller jag med om.


   
SvaraCitera

nej, alla ser inte likadana ut, men många gör. bra observation.


   
SvaraCitera

ja men du är blatte och du liknar säkert alla dina blattekompisar


case closed


   
SvaraCitera

jag klär mig ej som alla andra efter din beskrivning
wööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö


   
SvaraCitera

getalife:

inbilldning

inbildningen säjer så, men utbildningen säjer tvärtom, vet inte va ja ska tro![cry][cry]


   
SvaraCitera
Lounge

det handlar väll om status, att vara rätt i tiden

har väll alltid varit så

sedan tycker jag att människor som klär sig "annorlunda" ofta ser ut som alla andra ändå.. svårt att ha en helt unik stil

ta södertjejen eller östermalmstjejen liksom, södertjejen skulle väll anses vara mer "udda" och secondhandig men nä, d ser alla likadana ut, samma sak - som östermalmstjejen, bara att d har en lite mer "ordnad" stil


   
SvaraCitera

Lounge:

ta södertjejen eller östermalmstjejen liksom, södertjejen skulle väll anses vara mer "udda" och secondhandig men nä, d ser alla likadana ut, samma sak - som östermalmstjejen, bara att d har en lite mer "ordnad" st

"Esteterna på tredje våningdär alla sse likadant annorlunda ut". Ett av mina finare citat under min gymnasietid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag klär mig ej som alla andra efter din beskrivningwööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

welcome to the club!!!! [cool]


   
SvaraCitera
Lounge

Budolicious:

"Esteterna på tredje våningdär alla sse likadant annorlunda ut". Ett av mina finare citat under min gymnasietid

haha d var 1 klockrent citat


   
SvaraCitera
Paseo

mmmm håller med har tänkt på detta

jag har en kompis som klär sig precis så
hon sa till mig att hon bryr sig skitmkt om vad andra tycker
på henne låter det typ som hon låter det styra allt hon gör

som en gång när hon hade läppstift o ngn sa att det va fult. hon slängde läppstiftet den tossebruden.

jag kan verkligen inte relatera till sånt där för jag har nog aldrig passat in i normen när det gäller utseende öht


   
SvaraCitera
Paseo

men jaa det finns många som inte vågar gå sin egen väg för de är rädda för andras åsikter

skitdumt tkr jag


   
SvaraCitera

Många tjejer ser likadana ut tycker jag, samma lilla skinnjacka, handväska, samma leggings och samma jävla telefon. Därmed inte sagt att man inte trånar, men jag kan intellektuellt sett se problemen.


   
SvaraCitera
kachin

Jag tycker det är bra att alla ser likadana ut för då smälter jag in bättre och kan göra hyfs [badgrin]


   
SvaraCitera

det du beskriver är väl en ganska basic, skön vardagsoutfit? Som även funkar för folk med massa "olika stilar". skinnjacka, jeans och linne. Det är väl inte helt otroligt att så många då bär det.


   
SvaraCitera