Aviseringar
Rensa alla

Alla skolor borde stänga!


Ämnesstartare

Varför blir det inte förlängst sommarlov? Människor borde fan inte gå till skolan nu, ..nån som håller med mig eller??
Inte för att jag vill vara ledig, men alltså det finns ju folk som är i riskzonen, varför göra det värre för dem?
man borde tänka mer på sina medmänniskor


   
Citera
Ämnesstartare

Buhu [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va


   
SvaraCitera

Sluta var så hypokondrisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför inte?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svininfluensan är överdriven. Det är bara media som förstorat upp det. Dessutom, om skolstarten skulle bli uppskjuten skulle det bara leda till att jul och sommaravslutningen nästa år också skulle bli uppskjuten och det antar jag att du inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Dessutom, om skolstarten skulle bli uppskjuten skulle det bara leda till att jul och sommaravslutningen nästa år också skulle bli uppskjuten och det antar jag att du inte vill.

Jag bryr mig mer om människor.


   
SvaraCitera

nellnellnell:

Det är bara media som förstorat upp det.

[y] Precis min åsikt. Visst, det finns folk som dör av det men det måste vara något mer än bara svininfluensan som gör det.


   
SvaraCitera

Du överskattar grisflunsan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaså, svininfluensas. Kan inte folk bara släppa det? Det var ju typ som en vanlig influensa. De flesta överlever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Kan inte folk bara släppa det?

Du kanske kan släppa det. Men folk som är i riskzonen kan inte släppa det. T ex gravida, dom är säkert jätterädda just nu. Tänk lite.

Run Riot:

Visst, det finns folk som dör av det men det måste vara något mer än bara svininfluensan som gör det.

Ja precis, andningssvårigheter till exempel. Kan inte DU då underlätta lite för dem, genom att t ex stanna hemma från skolan i några veckor?[tard]


   
SvaraCitera

hotmail:

Ja precis, andningssvårigheter till exempel. Kan inte DU då underlätta lite för dem, genom att t ex stanna hemma från skolan i några veckor?[tard]

Varför? Har inte svininfluensan.


   
SvaraCitera

hotmail:

T ex gravida, dom är säkert jätterädda just nu.

Då får väl de hypokondriska gravida gymnasieeleverna begära ledighet då, kan inte vara alltför många. Inte lärare heller.

hotmail:

Tänk lite.

Ska vi stänga skolorna vid alla influensor? Blir inte mycket till utbildning kvar för ungdomarna till slut.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Varför? Har inte svininfluensan.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hotmail:

Du kanske kan släppa det. Men folk som är i riskzonen kan inte släppa det. T ex gravida, dom är säkert jätterädda just nu. Tänk lite.

Men va fan. De flesta gravida går inte i skolan.


   
SvaraCitera