Aviseringar
Rensa alla

Alla skolor borde stänga!


ClosingTime:

Då får väl de hypokondriska gravida gymnasieeleverna begära ledighet då, kan inte vara alltför många. Inte lärare heller.

[bigsmile] Underbar!


   
SvaraCitera

Run Riot:

[bigsmile] Underbar!

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hotmail:

Du kanske kan släppa det. Men folk som är i riskzonen kan inte släppa det. T ex gravida, dom är säkert jätterädda just nu. Tänk lite.

Det var en intervju med en gravid i Aftonbladet häromdagen som haft svininfluensan. Hon sa att det var precis som en vanlig influensa och att det gick över efter någon vecka.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

[cute]

Älskar dig också. Vill du göra mig gravid så jag slipper gå till skolan? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Vill du göra mig gravid så jag slipper gå till skolan? [rolleyes]

[blush][blush][blush]

nellnellnell:

Hon sa att det var precis som en vanlig influensa och att det gick över efter någon vecka.

Har man ju vetat ett tag nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Varför? Har inte svininfluensan.

nej men du kan liksom få de......

ClosingTime:

Då får väl de hypokondriska gravida gymnasieeleverna begära ledighet då

jag menar inte gravida som går i gymnasiet bara, utan gravida överhuvudtaget!
Gymnasieelever är ju liksom inte bara i skolan eller?? utan i tunnelbanevagnar, på bussar etc, och där tror jag nog att vuxna gravida också är, tror inte ni de?

nellnellnell:

Det var en intervju med en gravid i Aftonbladet häromdagen som haft svininfluensan. Hon sa att det var precis som en vanlig influensa och att det gick över efter någon vecka.

det är ju olika för alla hur allvarligt dom drabbas,


   
SvaraCitera

hotmail:

Vad har videon med nånting att göra? [tard]


   
SvaraCitera

hotmail:

Gymnasieelever är ju liksom inte bara i skolan eller??

Annars stannar de inomhus eller vart vill du komma?

hotmail:

det är ju olika för alla hur allvarligt dom drabbas,

Ja, är du fattig bonde i Mali ligger du nog pyrt till, om du har otur vill säga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hotmail:

Gymnasieelever är ju liksom inte bara i skolan eller?? utan i tunnelbanevagnar, på bussar etc, och där tror jag nog att vuxna gravida också är, tror inte ni de?

Ja, men vad har det med skolan att göra?


   
SvaraCitera

JejeX:

Ja, men vad har det med skolan att göra?

wööördz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker dem kan ta bort sommarlovet och injecsera hela befolkningen med viruset så median kan sluta tjata om det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hotmail:

det är ju olika för alla hur allvarligt dom drabbas,

Ja och de flesta drabbas inte särskilt hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svininfluensa är som en vanlig influensa, bara det att den sprids 4 gånger så fort, vilket leder till att många fler smittas och dödssiffran blir högre. [smile] det är lika många som dör i "vanliga influensan".

hatar media som ALLTID ska förstora ALLT [mad]


   
SvaraCitera

Precis som alla ''OMFG PANDEMI INC'' sjukdomar som härjat så tänker jag skita i det fulltständigt. Var det inte fågelinfluensan som skulle härja norden också? Skulle inte alla få cancer av pomme frittes ett tag? Skulle inte alla barn som typ haft en tvättsvamp i munnen bli allvarligt sjuka?

Har bl.a en Kusin som nu är sjuk i svininfluensan, och han mår såpass bra att jag kan prata med honom på MSN just nu. Fast influensan kanske planerar att döda honom plötsligt?

OnT: NEJ. Att stänga alla skolor är ren jävla idioti. Om vi hade varit tvungna att göra det varje gång hypokondriker börjar gnälla om diverse sjukdomar hit och dit, hade det inte funnits mycket till utbildning kvar.


   
SvaraCitera

hotmail:

Varför blir det inte förlängst sommarlov?

Det är redan ganska långt[no-no]

Tycker skolan är helt okej[y]


   
SvaraCitera