Aviseringar
Rensa alla

alla som blivit kallade hora


Ämnesstartare

När jag och min första kille hade gjort slut övertalade han sina vänner att det skulle vara kul att ringa mig på fyllan, flera helger i rad ringde de och skrek att jag var en hora och liknande. Försökte ignorera. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

lol du vill bara att jag ska gilla dig för du inte vet bättre..

scuzza me cosa stai parlando? io dont speak swedich..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och flera gånger ute för att jag inte velat ha en näve i rövhålet typ


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

fixade en skuld i natura så det var väll befogat på nå vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Pajas

Jag elleeer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:

scuzza me cosa stai parlando? io dont speak swedich..

vad du pratar ?

FruLiten:
När jag och min första kille hade gjort slut övertalade han sina vänner att det skulle vara kul att ringa mig på fyllan, flera helger i rad ringde de och skrek att jag var en hora och liknande. Försökte ignorera. 

klockrent!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: för att jag ifrågesatte de sociala normerna en gng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Jag elleeer

I just det här fallet tänkte jag på Lindblom som jag har för mig var ganska omtyckt in those days


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis blev kallad det. Kan förstå varför. Hon började att ligga med killar när hon bara var 12 och sedan fortsatte. Men ändå, inte schysst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

I just det här fallet tänkte jag på Lindblom som jag har för mig var ganska omtyckt in those days

Si. Det var dock inte i umsammanhang, och jag säljer inte sex heller vad jag vet. Så ja, fjantigt var det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SunRoseS:
Min kompis blev kallad det. Kan förstå varför. Hon började att ligga med killar när hon bara var 12 och sedan fortsatte. Men ändå, inte schysst.

tkr du att det är befogat att man kallar någon hora? d enda jag kan förstå med det är att vi lever i ett patriarkalt samhälle där idioter tillåts fortsätta vara idioter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

tkr du att det är befogat att man kallar någon hora? d enda jag kan förstå med det är att vi lever i ett patriarkalt samhälle där idioter tillåts fortsätta vara idioter 

Som jag sa, inte schysst. Nä jag tycker inte det är direkt snällt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Si. Det var dock inte i umsammanhang, och jag säljer inte sex heller vad jag vet. Så ja, fjantigt var det

Det har väl iofs framkommit i år att du gör det och annonserar om det.


   
SvaraCitera
höna

Har inte. Varken upprör eller gör folk glada, är emmn blek individ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det har väl iofs framkommit i år att du gör det och annonserar om det.

Hårda tider, du vet. Man får använda sig av det lilla man har


   
SvaraCitera