Aviseringar
Rensa alla

Alla som inte röstar på PP är våldtäktsmän


Ämnesstartare

Eller hur man nu vill tolka det
http://qarlsson.se/blogg/?p=710


   
Citera
Ämnesstartare

Alla som röstar på SD är invandrare.


   
SvaraCitera

Ja hon lät ju rätt dum i huvudet.


   
SvaraCitera

Hon gillar att trolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Ja hon lät ju rätt dum i huvudet.

Ja, säkert med flit också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dock ganska smart av någon så korkad att lyckas gå med i det dummaste riksdagspartiet vi har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Politiskt självmord inc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså. Ja. Vad ska man säga? Jag tror nog att det räcker med att säga: Tard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, fin logik. Hqahahah


   
SvaraCitera

Alla som röstar på PP borde tänka till några timmar och kolla upp vad dom egentligen vill göra. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Alla som röstar på PP borde tänka till några timmar och kolla upp vad dom egentligen vill göra.

Ladda ner porr gratis?


   
SvaraCitera

Raubtier:

Ladda ner porr gratis?

Fri prostitution, fri invandring och legalisering av droger klingar inte bra och är dessutom fruktansvärt ogenomtänkt.

Och när det kommer till fildelning... Ingen vinner på att fildelning ska vara legalt. Hur många tror du då kommer stödja artisterna genom att köpa deras skivor?

PP är oseriösa och tänker inte längre än vad näsan räcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Hur många tror du då kommer stödja artisterna genom att köpa deras skivor?

Det finns statistik på att artisterna tjänar mer på att sälja merchandise och göra spelningar. De enda som vinner på skivförsäljning är skivbolagen.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Alla som röstar på PP borde tänka till några timmar och kolla upp vad dom egentligen vill göra.

Hm, få bort människor som lägger grunden till en ny IB-affär? Eller du vill fortsätta rösta på våldtäktsmän som Qarlsson? Eller som en barnporrsförespråkan​de moderat? Jag har redan sett effekten av den krypterade fildelningens skydd i mitt krypterade nätverk. Hade även du sett hur barnporren sprids där skulle nog inte heller du tvekat på att rösta på PP.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHHAHAHHAHA


   
SvaraCitera