Aviseringar
Rensa alla

Alla som inte röstar på PP är våldtäktsmän


ööörkarn:

Fri prostitution, fri invandring och legalisering av droger klingar inte bra och är dessutom fruktansvärt ogenomtänkt.

Bara där har du inte hängt med i svängarna. Det är redan lagligt i Sverige att hora. Dessutom står inte PP för något av det du skrev här ovan. Lyssna på SR:s intervju istället.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Ingen vinner på att fildelning ska vara legalt.

Ta det med professor Wallis som vittnade i TPB-rättegången. Hans avhandling borde räcka som bevis på att artister t.o.m. tjänar på illegal fildelning.


   
SvaraCitera

Raubtier:

Det finns statistik på att artisterna tjänar mer på att sälja merchandise och göra spelningar. De enda som vinner på skivförsäljning är skivbolagen.

Inte i alla fall. Band inom vikingarocken t.ex. överlever inte om ingen köper deras skivor. Det är därifrån deras pengar rullar in.


   
SvaraCitera

DinGud:

Hade även du sett hur barnporren sprids där skulle nog inte heller du tvekat på att rösta på PP.

Tyvärr, jag är enbart lojal mot nationella partier. Du vet, såna som faktiskt bryr sig om folket.

DinGud:

Bara där har du inte hängt med i svängarna. Det är redan lagligt i Sverige att hora. Dessutom står inte PP för något av det du skrev här ovan. Lyssna på SR:s intervju istället.

Ja det är lagligt att vara prostituerad. Men det är olagligt att handla. Det är det PP vill ändra på.

Nej jag lyssnar inte på radio. Och absolut inte på stora radiostationer.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Det är det PP vill ändra på.

ööörkarn:

Nej jag lyssnar inte på radio

Känns som de båda citaten tar ut varandra. Att lyssna på felaktiga referat skapar bara en större höna av fjädern.


   
SvaraCitera

DinGud:

Känns som de båda citaten tar ut varandra. Att lyssna på felaktiga referat skapar bara en större höna av fjädern.

Jag lyssnar inte på sån skit och jag läser inga stora tidningar för att dom är pk. Man kan lika gärna köpa en skvallerblaska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Jag lyssnar inte på sån skit och jag läser inga stora tidningar för att dom är pk. Man kan lika gärna köpa en skvallerblaska.

Så för att den kultur som just du gillar kommer att dö av piratkopiering så betyder inte det att all kultur kommer att dö av piratkopiering.


   
SvaraCitera

wakajwaka:

Så för att den kultur som just du gillar kommer att dö av piratkopiering så betyder inte det att all kultur kommer att dö av piratkopiering.

Vad är problemet med att ha det som innan FRA och IPRED slog till? Det var inte det lättaste att sätta dit någon och ingen tycktes klaga över det. Att få musik, filmer, spel m.m gratis helt lagligt är ju löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

m.m

Vänligen håll er politik borta från min tråd [no-no]


   
SvaraCitera

Ad_Hoc:

Vänligen håll er politik borta från min tråd [no-no]

Håll dig borta från din tråd själv![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Håll dig borta från din tråd själv![no-no]

Det är min tråd, jag bestämmer här [no-no]


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Inte i alla fall. Band inom vikingarocken t.ex. överlever inte om ingen köper deras skivor. Det är därifrån deras pengar rullar in.

omg legalisera fildelning!!! [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

omg legalisera fildelning!!! [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]​​​[bigcheers][bigcheers]

Du är för omogen för att ens kunna uttala dig. [no-no]

Ad_Hoc:

Det är min tråd, jag bestämmer här [no-no]

Nej, Dhagor bestämmer. [no-no]

Nej fan! Han är ju död. xS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHA !!!


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Du är för omogen för att ens kunna uttala dig. [no-no]

[no-no]


   
SvaraCitera