Aviseringar
Rensa alla

Alla Stockholmsfödda på denna sidan borde få en V.I.P-stjärna bredvid sina nick!!


Ämnesstartare

Adam:

Exakt så bör det vara, fina färger och allt!!! du verkar kunna en del, kan du inte hacka dig in i databasen på UM-servrarna och lägga till en sådan funktion? Glad

varför startar du inte bara ett eget forum där bara Stockholmare får vara medlem i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Tror inte det skulle uppskattas utav majoriteten 😛 Men det var så V.I.P ikonen såg ut "förr i tiden"

såg i en annan tråd att den var typ rosa med en vit stjärna i.. FörvirradFörvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:

varför startar du inte bara ett eget forum där bara Stockholmare får vara medlem i?

Envisa som befolkningen utanför Stockholm är skulle det aldrig komma dit någon icke-stockholmare och regga sig. Vi stockholmare skall ju bli ännu fler!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vit stjärna? :O Dom har ju ändrat mycket här sedan mitt första medlemskap kanske har jag fel eller så har dom bara ändrat ikonen också 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Vit stjärna? :O Dom har ju ändrat mycket här sedan mitt första medlemskap kanske har jag fel eller så har dom bara ändrat ikonen också 😛

När blev du medlem för första gången då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det var 07 eller 08, då var jag ju inte gammal direkt IFS..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Nej.                                                      

JAg vill ha en förklaring tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

JAg vill ha en förklaring tack!

Kränkande mot alla icke-stockholmare, men saknar vip-funktionen vi hade förut!


   
SvaraCitera

Rullar ögonen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

JAg vill ha en förklaring tack!

För att ni suger. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

sådan tråd sådant svar.
då skulle en kunna se ned än mer på stockholmare för att dom tror sig vara något Söt nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Kränkande mot alla icke-stockholmare, men saknar vip-funktionen vi hade förut!

Det handlar om att markera och marknadsföra Stockholm utåt i landet!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:

För att ni suger. 

Jag förstår ditt förakt som sagt, PMa om du vill prata om det, kan vara till din tröst!


   
SvaraCitera