Aviseringar
Rensa alla

Alla tappar talförmågan!!


Ämnesstartare

Vad som har kommit till min uppmärksamhet äro att min talförmåga drastiskt under en period förändrats, vad jag talar om är inte vad du ser just nu, jag hoppas finna människor som varit med om samma! 

vad som är intressant är att 80% av människorna jag talat med har upplevt detta under samma tidsperiod, detta började för några månader sedan och det är extremt svårt att förklara men jag ska försöka.

Vad som kommit till mig naturligt, nästan påträngande naturligt är hur man talar med människor, detta är extremt simpelt vanligtvis

Dock förändrades detta för ett par månader sedan, mina vänner upplever samma!


Missförstånd ökar!
      Alla är i sin egna värld och försöker fixa problemet igenom att skylla på andra "Du bör lugna ner dig"
    "Sluta vara så hetsig" 
                                                             "inre frid"
Dessa uttalanden kommer ifrån människor som själva inte känner det!
               Är det någon som upplever samma?
detta är lika påsträngande som ett alkoholrus och extremt konstigt!
Jag tänker DIRR på den historien i bibeln där folk inte kan prata med varann mer!


   
Citera
Ämnesstartare

tyst


   
SvaraCitera

vilken del av bibeln tänker du på
nämn gärna vers


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, vill också läsa den bibelgrejen, spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
vilken del av bibeln tänker du på
nämn gärna vers

Jag har hört ryktas om en historie där människor byggde ett högt torn, vad dessa människor tänkte göra var att nå Gud, men tornet kunde inte fortsätta byggas för helt plötsligt kunde människor inte tala med varann mer, detta var enligt bibeln så språk formades!
Människan som befann sig på jorden innan talade alla ett gemensamt språk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee: Jag har hört ryktas om en historie där människor byggde ett högt torn, vad dessa människor tänkte göra var att nå Gud, men tornet kunde inte fortsätta byggas för helt plötsligt kunde människor inte tala med varann mer, detta var enligt bibeln så språk formades!
Människan som befann sig på jorden innan talade alla ett gemensamt språk!

aha, den har inte samma proportion som det du beskriver.
men på din trådstart låter det som att någonting har fått dig att vara mer uppe i ditt eget huvud istället för i kroppen, simpelt förklarat, vilket leder till överanalyserande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:

aha, den har inte samma proportion som det du beskriver.
men på din trådstart låter det som att någonting har fått dig att vara mer uppe i ditt eget huvud istället för i kroppen, simpelt förklarat, vilket leder till överanalyserande

Jag träffade min goda vän för ett tag sedan, och hon tog upp att hon och en till människa hon känner drabbats av någonting extremt konstigt, jag insåg direkt vad det var när hon försökte förklara, så jag stängde dörren och talade med henne..
och ja... Detta är vad även hon drabbats av samtidigt som mig, en till jag frågat, även så verkar nästan alla ha det, men det kan vara att allt filtreras igenom mina ögon.
Det är svårt att missta om man själv är med om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee: Jag träffade min goda vän för ett tag sedan, och hon tog upp att hon och en till människa hon känner drabbats av någonting extremt konstigt, jag insåg direkt vad det var när hon försökte förklara, så jag stängde dörren och talade med henne..
och ja... Detta är vad även hon drabbats av samtidigt som mig, en till jag frågat, även så verkar nästan alla ha det, men det kan vara att allt filtreras igenom mina ögon.
Det är svårt att missta om man själv är med om det.

det låter verkligen märkligt 😮 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee: ag har hört ryktas om en historie där människor byggde ett högt torn, vad dessa människor tänkte göra var att nå Gud, men tornet kunde inte fortsätta byggas för helt plötsligt kunde människor inte tala med varann mer, detta var enligt bibeln så språk formades!
Människan som befann sig på jorden innan talade alla ett gemensamt språk!
Anmäl

du har hört historien fel. googla och läs om den


   
SvaraCitera