Aviseringar
Rensa alla

Alla tiders bäste bänkare.


Ämnesstartare

Marcus Hirvonen, alla tiders bäste bänkpressare bänkar 350 kg vid en kroppsvikt på 120,5 kg. Det är mer än vad de flesta någonsin kommer gör i knäböj eller marklyft. Det är också 24 kg över hans eget världsrekord, men detta blev tyvärr inte nytt världsrekord då 3 internationella domare inte fanns på plats.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

350 kg!? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ska jag slå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Det ska jag slå.

Du har för långa armar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Du har för långa armar.

Har jag? [tard]

Ska försöka slå det iaf... Men ska nog träna lite mer först. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jah... Typ 260 kg to go then! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Ska försöka slå det iaf... Men ska nog träna lite mer först.

Kommer du över 300kg någongång i det liv (det vill säga utan bänkpress tröja) så leta upp mig så ska du få allt jag äger [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Kommer du över 300kg någongång i det liv (det vill säga utan bänkpress tröja) så leta upp mig så ska du få allt jag äger [smile]

Haha, okej. [crazy]

Hoppas du blir rik. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst, han tar 280 kilo mer än jag i bänkpress - men är han starkare för det? Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

Visst, han tar 280 kilo mer än jag i bänkpress - men är han starkare för det? Nej.

Va? [shake]


   
SvaraCitera

Simnudel:

Visst, han tar 280 kilo mer än jag i bänkpress - men är han starkare för det? Nej.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Värsta jag sett. Kallar ni detta starkt?. Någon som reppar 200 , KONTAKT . det är vad jag kallar styrka. En finne med 15 cm mellan fullt djup och upp är inte styrka. [n]

Gillar hur han enligt mig fuskar


   
SvaraCitera

Dinga det är inte fusk,så ser det oftast ut på tävling,tyvärr...enligt mig ,tyvärr.

Sen alla ni entusiaster här ute som dillar om anabola och ser ner på alla som tar de men ser upp till denna killen..snälla ransaka er själva och inse det som är uppenbart...ni är idioter hahaha![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

Värsta jag sett. Kallar ni detta starkt?. Någon som reppar 200 , KONTAKT . det är vad jag kallar styrka. En finne med 15 cm mellan fullt djup och upp är inte styrka.

Gillar hur han enligt mig fuskar

Den här killen kör säkert 20 reppare på 200 utan tröjan, och med kontakt.


   
SvaraCitera