Aviseringar
Rensa alla

Alla tiders bäste bänkare.


Ämnesstartare

LOL bänkpress e ju bs egentligen.

Hantelpress mkt svårare.

200lbs /hantel vilket motsvarar ca 100kg~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CJ233:

LOL bänkpress e ju bs egentligen.

Är du efterbliven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Är du efterbliven?

Jaha, så bänkpress e tyngre än hantelpress? Äre det du säger så är du efterbliven. 🙂

Okej, hur mkt tar du på hantelpress? Och sen bänk? Plussa hantlernas vikter totalt sen jämför det hur mkt du tar på bänk.

Kthxbye åsna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

Värsta jag sett. Kallar ni detta starkt?. Någon som reppar 200 , KONTAKT . det är vad jag kallar styrka. En finne med 15 cm mellan fullt djup och upp är inte styrka.

Gillar hur han enligt mig fuskar

Det är bara 2 människor i hela världen förutom honom som ens kan rubba 350 från bröstet, och du tycker det inte är starkt? Jävla retard? Liten wannabe bodybuilderfjant som inte ens klarar en tredjedel. Det var inte fullt utlåst, men herregud, bara 2 personer som kan göra om det som sagt så.

Mrbigstuff:

Sen alla ni entusiaster här ute som dillar om anabola och ser ner på alla som tar de men ser upp till denna killen..snälla ransaka er själva och inse det som är uppenbart...ni är idioter hahaha!

Är du helt värdelös? Han har blivit testad fler gånger än du kan räkna till.

CJ233:

Jaha, så bänkpress e tyngre än hantelpress? Äre det du säger så är du efterbliven. 🙂

Okej, hur mkt tar du på hantelpress? Och sen bänk? Plussa hantlernas vikter totalt sen jämför det hur mkt du tar på bänk.

Ronnie Coleman har gjort ungefär 225 i bänkpress, 125 kg under Marcus Hirvonen som dessutom väger 15-20 kg mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

Ronnie Coleman har gjort ungefär 225 i bänkpress, 125 kg under Marcus Hirvonen som dessutom väger 15-20 kg mindre.

Jag hittar ingen klipp där Coleman bänkar 225 kg. Jag ser hantelpress och det är INTE samma.

Hantelpress är mycket svårare än bänkpress. Är du trög? Om du nu postar nästa inlägg om att bänkpress är svårare.. läs mitt inlägg tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att det ens finns folk... [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CJ233:

Jag hittar ingen klipp där Coleman bänkar 225 kg. Jag ser hantelpress och det är INTE samma.

Hantelpress är mycket svårare än bänkpress. Är du trög? Om du nu postar nästa inlägg om att bänkpress är svårare.. läs mitt inlägg tidigare.

Sök på Coleman benchpress typ, där finns det när man visar när han bänkar 225x4 typ, men det är bara halva reps. Och angående svårigheten så kan man iten jämföra två övningar, bänk är t.ex svårare att lära sig tekniskt tillfredsställande, men man kan ju självklart använda mer vikt i bänkpress. Och jag kan inte förstå att ni inte kan vara imponerade av denna man? Ingen av er fjollor tar ens hälften, och så kommer ni och dillar om fusk och kontakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rekordet för bänk press ligger på 486 kg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

Är du helt värdelös? Han har blivit testad fler gånger än du kan räkna till.

Han du länkade till preppar som fan, sen om du är för blåögd för att se det är det ditt problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norse Rite:

Rekordet för bänk press ligger på 486 kg.

i Wpo ja, där doping är tillåtet, och man använder tredubbel utrustning som ger uppemot 150 kg eller mer.

Ad Hominem:

Han du länkade till preppar som fan, sen om du är för blåögd för att se det är det ditt problem.

Ok, så dussintals dopingtester, varav säkert hälften oförberedda, ljuger alltså? Det är kul när folk som inte evt nåt uttalar sig i saker de inte begriper sig på. Har du nån erfarenhet av styrkelyft? Vad får di att tro att han preppar? Hans otroliga resultat? Det är den avundsjukes/okunniges ursäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

Vad får di att tro att han preppar? Hans otroliga resultat? Det är den avundsjukes/okunniges ursäkt.

Eller snarare ett uttalande från en person som är realistisk. Ledsen att dina tonårsdrömmar går i kras om han preppar men det är idiotiskt att förneka det uppenbara. I stort sätt alla stora idoler inom fysisk sport är preppade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Eller snarare ett uttalande från en person som är realistisk. Ledsen att dina tonårsdrömmar går i kras om han preppar men det är idiotiskt att förneka det uppenbara. I stort sätt alla stora idoler inom fysisk sport är preppade.

Varför tror du det? Vilken kunskap har du på ämnet doping? Och hur förklarar du att han aldrig åkt fast, om han nu skulle preppa? Ryssarna brukar åka fast, så säga att testerna inte funkar håller inte, det är bara så att eftersom styrkelyft inte är en förtjänstsport här i väst är det ingen idé att preppa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

Vilken kunskap har du på ämnet doping?

Tillräckligt.

EkarN:

Varför tror du det?

Det är uppenbart.

EkarN:

Och hur förklarar du att han aldrig åkt fast, om han nu skulle preppa?

På samma sätt som man förklarar att alla andra som pressar som inte åkt fast men tillslut åker fast. Det är enkelt att manipulera sånt, kontakter, pengar, bra timing. Kan bero på mycket grabben. Men jag orkar inte tjata om detta, du och din buttkompis Majkie får gärna drömma om att era idoler inte preppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

På samma sätt som man förklarar att alla andra som pressar som inte åkt fast men tillslut åker fast.

Som till slut åker fast? Det är i regel bara öststatare och asiater som åker fast, vart väldigt få dopingskandaler inom västerländsk kraftsport, och annan sport med för den delen senaste 15 åren.

Ad Hominem:

Det är enkelt att manipulera sånt, kontakter, pengar, bra timing.

Vem är naiv nu? Hela Ipf är en idéel jävla oragnisation, som hålls ihop av folk som brinner för sporten, och testen genomförs av professionella, som du nog behöver lite pengar för att muta. och en fängelsevakt som herr Hirvonen har nog inte dem pengarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

Som till slut åker fast?

Vi får vänta och se helt enkelt.


   
SvaraCitera