Aviseringar
Rensa alla

Alla, titta hit!


Ämnesstartare

Har ni också varit osäkra på om man gillar någon eller inte? Snälla hjälp mig isåfall!!!!
jag vet inte om jag gillar denna killen. För jag vet att jag ryser och kan inte titta på honom när jag går förbi honom men är det för att jag är kär i honom eller av ilska? Denna personen och jag har känt varandra tidigare men efter att vi bytt klass ignorerar han mig fullständigt. Vilket har gjort att jag ignorerar honom. Men på nått sätt blir jag alltid arg när han är med andra tjejer. Gillar jag honom eller är det för att jag inte vill att tjejerna ska råka ut för samma grej som mig? 
Det hade ju varit skönt att inte gilla honom eftersom han uppenbarligen inte gillar mig då han ignorerar mig, men har ändå sett att han tittar på mig? Då jag tittat tillbaka släpper vi inte blicken förens vi gått förbi varandra. Mina kompisar säger att "det ser ut som att vi skickar stötar med ögonen" på ett "kärleksätt" men jag vet inte.. tack för svar!!!

sen är det en kille som jag inte känner som ovanligt ofta dyker upp på samma ställen som med mig. Han har "flirtat" lite. Blinkat med ögat och sagt hej mycket på senaste men jag och min kompis tror han gillar henne och eftersom hon gillar han lite tillbaka vågar jag inte säga något om att han flirtat med mig. Men kan det vara något han menar Sariöst eller brukar killar bete sig så?


   
Citera

Jag tror att du gillar honom, men inte att du är kär för det vet man när man är. Hoppas du kommer till insikt om hur det ligger till snart, låter drygt att inte veta vad man känner.


   
SvaraCitera

Späckhuggaren:
Har ni också varit osäkra på om man gillar någon eller inte? Snälla hjälp mig isåfall!!!!

Passar du ihop med honom..
1. Känslomässigt - kan ni prata om djupa saker med varann.
2. Intellektuellt - Delar ni intressen ?
3. Andligt - har ni liknande moral, samma slags drömmar om livet osv.

Mitt råd till dig är det här
Gå inte på en känsla, för människans hjärta är förrädiskt, vem kan förstå sig på det?
Se istället på det här logiskt.

Börja ifrån 0 och gå igenom det logiskt, samt behåll ditt tålamod!
Se om du passar med honom och om han besitter en plan för att kunna ge näring till ett eventuellt framtida förhållande, han behöver ett place, en affärs ide, ett eget intresse och ett eget liv.
Dessa kommer att attrahera dig att bli en del av hans liv.
Att ni har samlag kommer INTE att bygga en stabil relation.

Dessa killar kan lova dig världen och vilja höjja dig till skyarna, gå inte på det.
Den som har en plan med sitt liv pratar inte trams och försöker inte smickra i onödan, om en av dessa väl skulle få en chans med dig så hade det inte tagit lång tid innan deras fasad föll:

Vad de behöver är en bra relation med sina föräldrar, en stabil plan, en vilja att lära sig bli en man och ta sådana ansvar som en man måste ta.

Var inte impulsiv, att ha samlag med någon är inget att ta lätt på.
Du kommer att bli ett kött med den människan, tänk logiskt VAD kan denne erbjuda dig?

Som en kille behöver han du pratar om något som heter respekt, detta kan och bör du ge honom.
Respekt är att tala högt om någon.
Tacka honom för det lilla han ger dig, stå i trofasthet att han kan ge dig mer av detta, respektera honom för män tolkar respekt som kvinnor tolkar kärlek.
Han i sin tur har en plikt att visa dig ömhet, men om du visar han respekt och sköter din roll så kommer det att gå bra.

Fall inte för vackra ord, vem som helst kan tala vackert men endast få kan faktiskt erbjuda dig en stabil relation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:

Passar du ihop med honom..
1. Känslomässigt - kan ni prata om djupa saker med varann.
2. Intellektuellt - Delar ni intressen ?
3. Andligt - har ni liknande moral, samma slags drömmar om livet osv.

Mitt råd till dig är det här
Gå inte på en känsla, för människans hjärta är förrädiskt, vem kan förstå sig på det?
Se istället på det här logiskt.

Börja ifrån 0 och gå igenom det logiskt, samt behåll ditt tålamod!
Se om du passar med honom och om han besitter en plan för att kunna ge näring till ett eventuellt framtida förhållande, han behöver ett place, en affärs ide, ett eget intresse och ett eget liv.
Dessa kommer att attrahera dig att bli en del av hans liv.
Att ni har samlag kommer INTE att bygga en stabil relation.

Dessa killar kan lova dig världen och vilja höjja dig till skyarna, gå inte på det.
Den som har en plan med sitt liv pratar inte trams och försöker inte smickra i onödan, om en av dessa väl skulle få en chans med dig så hade det inte tagit lång tid innan deras fasad föll:

Vad de behöver är en bra relation med sina föräldrar, en stabil plan, en vilja att lära sig bli en man och ta sådana ansvar som en man måste ta.

Var inte impulsiv, att ha samlag med någon är inget att ta lätt på.
Du kommer att bli ett kött med den människan, tänk logiskt VAD kan denne erbjuda dig?

Som en kille behöver han du pratar om något som heter respekt, detta kan och bör du ge honom.
Respekt är att tala högt om någon.
Tacka honom för det lilla han ger dig, stå i trofasthet att han kan ge dig mer av detta, respektera honom för män tolkar respekt som kvinnor tolkar kärlek.
Han i sin tur har en plikt att visa dig ömhet, men om du visar han respekt och sköter din roll så kommer det att gå bra.

Fall inte för vackra ord, vem som helst kan tala vackert men endast få kan faktiskt erbjuda dig en stabil relation.

Vi har pratat om djupa saker innan han av någon konstig anledning började ignorera mig. Som att jag hade självskadebeteende och han riktigt dåligt självförtroende men spelade cool osv. Det var liksom bara vi som visste om varandras problem. Det var liksom lätt att prata med honom och jag tror han tyckte likadant. Och när man var yngre och spelade sanning/konka, och han skulle välja snyggaste tjejen i rummet valde han mig. Men mycket har ju ändrat sig. Jag ville mest veta om någon varit i samma situation och vad dom gjorde då eller om någon annan har något tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BästaEmil:
Jag tror att du gillar honom, men inte att du är kär för det vet man när man är. Hoppas du kommer till insikt om hur det ligger till snart, låter drygt att inte veta vad man känner.

Det är sjukt drygt faktiskt, men tack för tipset!


   
SvaraCitera

Späckhuggaren:

Vi har pratat om djupa saker innan han av någon konstig anledning började ignorera mig. 

Jag hade en liknande situation när jag gick i högstadiet, med en tjej.
Jag spelade cool för att jag var rädd vad mina vänner skulle säga.
Men mitt råd till dig är att respektera honom.
Några synonymer är: aktning, vördnad, omtanke, hänsyn, högaktning;, anseende, uppskattning, erkännande, förtroende; auktoritet.
Börja någonstans, med att bemöta honom med respekt.
Tacka han för det lilla han gör för dig, jag ska förklara varför.

Han vill vara cool och känna högaktning men just nu får han allt det ifrån sina vänner.
Om du kan vara den tjej som erbjuder honom mest respekt då kommer han att börja prata med dig mer, spendera mer tid vid dig.
Var beredd på att du kommer behöva försvara din position med att du talar högt om honom!
Om du står upp för att du har förtroende för han, och att du vill alltid tala högt om han så kommer han sluta skämmas över att prata med dig.
Då du visar för alla att han är respektingivande i dina ögon.
DET HÄR ÄR DEEP!


   
SvaraCitera

Nepp, har alltid varit säker på vad jag känner, men osäkerhet betyder nog Nej 


   
SvaraCitera