Aviseringar
Rensa alla

Alla tröttnar på mig


Ämnesstartare

Jag är skittrött på att aldrig vara tillräcklig. Antingen är jag för glad eller för ledsen, det är alltid något som göra att folk tröttnar på mig. det är nästan lite som att jag har ett bäst före datum. känns som att jag snart inte kommer ha några vänner kvar...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Då får du skapa en ny personlighet. På något vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför tröttnar de på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Då får du skapa en ny personlighet.

jaaa fast det är ju lättare sagt än gjort :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åska:

jaaa fast det är ju lättare sagt än gjort :/

ja, fast det är enda lösningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur 'är du som person?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

hur 'är du som person?

det är det jag inte riktigt vet... har nog inte så bra självperspektiv eller vad det heter... och dessutom har jag redan försökt ändra på mig så många gånger för att göra andra glada (vilket inte verkar fungerat så bra haha) att jag nu inte riktigt vet vem jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viola_:

&feature=related

ååh tack... det hjälpte -_- hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åska:

.. och dessutom har jag redan försökt ändra på mig så många gånger för att göra andra glada (vilket inte verkar fungerat så bra haha) att jag nu inte riktigt vet vem jag

hur är du vet du. är du social eller ej? skrattar du mycket eller ej. pratar du om dig själv mycket? klagar du?


   
SvaraCitera

Du kanske kräver för mycket social energi av folk. Ibland handlar det inte så mycket om huruvida man är positiv eller negativ. Du kanske helt enkelt kräver mer uppmärksamhet än vad folk orkar ge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Du kanske kräver för mycket social energi av folk. Ibland handlar det inte så mycket om huruvida man är positiv eller negativ. Du kanske helt enkelt kräver mer uppmärksamhet än vad folk orkar ge.

ja, har faktiskt tänkt på det... och jag kan nog vara ganska jobbig ibland, och kanske lite för "på". Ska försöka ändra på det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

hur är du vet du. är du social eller ej? skrattar du mycket eller ej. pratar du om dig själv mycket? klagar du?

Kan prata lite mkt om mig själv ibland när jag är glad över något, och jag märker liksom att jag tar deras "luft" och jag vill ju inte göra det, men det händer liksom iaf... dessutom har jag en väldigt jobbig röst, fast det kan jag ju åh andra sidan inte ändra så mycket på [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla svar <3


   
SvaraCitera

åska:

ja, har faktiskt tänkt på det... och jag kan nog vara ganska jobbig ibland, och kanske lite för "på". Ska försöka ändra på det 🙂

Det är ganska naturligt att vilja ha uppmärksamhet av folk i sin umgängeskrets, det är viktigt att komma ihåg. Och om du väljer att försöka ändra på någon av dina egenskaper bör du göra det för din egen skull snarare än för andras. Fast egentligen tror jag inte att det handlar så mycket om förändring snarare än att hitta fler av dina egna goda sidor och visa dem lite oftare.

Föreslår att du försöker slappna av mer, studera och lyssna på folk omkring dig. Efterhand kanske det blir lättare.


   
SvaraCitera