Aviseringar
Rensa alla

Alldeles för påverkad av nära och kära


soffipropp:

jag tycker bra om killen.

Tycker du om killen så ska du inte bry dig om vad andra säger. Min pojkvän är inte det vackraste heller, men det är insidan som räknas. Man kan inte vara tillsammans med någon bara pga. utsidan. Jag vill ju inte att min pojkvän enbart ska vilja vara med mig för att han tycker att jag är snygg. Jag vill ju att han ska ta mig för den jag är på insidan. Därför försöker jag att inte tänka på utsidan.


   
SvaraCitera

soffipropp:

Jag lyssnar för mycket på andras åsikter så vad ska jag göra? Jag är feg för att gå strida emot, men ändå vill jag det. Hjälp..

Tycker du skall skita i honom om utseendet inte faller dig i smaken. Det är så naturen funkar, så låt den ha sin gång ;>


   
SvaraCitera

pics or stfu Image


   
SvaraCitera

soffipropp:

Mina föräldrar och släktingar frågade mig vem killen var och jag visade en bild. Det enda dom sa var "Bättre kunde du ju hitta utseendemässigt"

Dålig skit det där.
Men om du trivs med honom så är det väl bara fortsätta så som ni gör? Du måste ju inte skaffa barn med honom om du inte vill. [zzz]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

fan vad dåligt av dina kompisar asså, verkligen. inte har jag och mina kompisar direkt samma smak när det gäller killar, men inte skulle jag säga nånting för det, man vet ju att folk påverkas av sånt..

men du måste väl fråga dig om du själv e attraherad av honom ? för det är väl ändå nödvändigt om man ska vara i ett förhållande, det räcker ju inte bara med att han är snäll...då kan man ju hellre vara kompisar. blir ju jobbigt om du ska måste störa dej på hans utséende eller skämmas när du går med honom ute,då funkar det nog inte..
hade jag själv tyckt att en kille var snygg fast mina kompisar/föräldrar sa att han var ful så skulle jag inte bry mig,det har hänt faktiskt...jag tänker bara att de e dom som har dålig smak >_<

Da_man:

det är därför man ser många killar och en del tjejer som trots sin charm och personlighet blir dissade för nån tönt bara för personen är snyggare

jag däremot blir dissad för folk som är fulare, DET om något är frustrerande [mad]

mediakatt:

Mina föräldrar brukar håna killen min syster ligger med och göra festliga miner för att visa på hans vessellika utseende.

haha min morsa är likadan typ, snackar alltid skit om mina kompisar och killar...tycker det är dumt att föräldrarna dömer sin dotters kille pga. hans utséende...jag menar de e ju inte dom som ska knulla honom,och det viktigaste är väl att han e snäll mot deras dotter osv..


   
SvaraCitera
Hando

Skit i vad de andra tycker


   
SvaraCitera

enda anledning till att du bryr dig är för att du själv tycker han är ganska ful, du tycker helt enkelt att du är snyggare och att du mycket väl kan hitta någon finare. Men samtidigt, kan du verkligen hitta en mycket bättre än honom?


   
SvaraCitera
Jeay_L

Min mamma kommer ut med kloka saker lite då och då (det händer inte så ofta men ändå) under hela mitt liv så har hon tryckt i oss ungar citatet

"Jag älskar dig inte för att du är vacker.
Jag tycker du är vacker för att jag älskar dig"

Så skit i vad dina vänner säger, det är ju inte DOM som ska tycka om han utan du, har väl haft mer eller mindre inte allt för vackra killar, men dom kan ju vara bra ändå! En ful person kan ju faktiskt vara trevligare än en snygg Dold text: för många snygga vet att dom ser bra ut och är förjävligt dryg om det!


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

haha min morsa är likadan typ, snackar alltid skit om mina kompisar och killar...tycker det är dumt att föräldrarna dömer sin dotters kille pga. hans utséende...jag menar de e ju inte dom som ska knulla honom,och det viktigaste är väl att han e snäll mot deras dotter osv..

Tycker det är rätt rimligt, ändå. Tänk på barnbarnen!


   
SvaraCitera

Han måste vara ruggigt ful om han nu får sådana kommentarer? Har han ett normalt utseende så spelar det väl ingen roll om han inte är snyggast i klassen så länge du gillar honom.


   
SvaraCitera

SourcesOfLife:

Min pojkvän är inte det vackraste heller, men det är insidan som räknas.

Gahahaha kul om han läser det här. 😛


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

jag däremot blir dissad för folk som är fulare, DET om något är frustrerande[mad]

Kanske det.[badgrin]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera