Aviseringar
Rensa alla

Allergisk partner


Ämnesstartare

Ni som har husdjur 
vad händer om ni träffar/nuvarande visar sig vara allergisk mot era djur?


   
Citera
Ämnesetiketter

Hund > partner så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att risken är liten att hon skulle vara allergisk, då det är få som får allergiska reaktioner av pudlar. Men om så skulle vara fallet... Hon får väll gå på allergipiller. Eller så behöver hon inte komma hem till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djuren är viktigare än partnern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
Djuren är viktigare än partnern.

Exakt. Djuret var där först, och är en familjemedlem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog aldrig göra mig av med min hund för en partner. Fungerar det får han väl äta allergitabletter eller liknande.


   
SvaraCitera
Exner

Ens flick- eller pojkvän har valmöjlighet-  det har inte djuret.


   
SvaraCitera

Mitt ex var kattallergiker. Tror häst också. Dammsög som en tok och bytte sängkläder varje gång han skulle hit. Försökte ha katten ute mycket också. Sjukt jobbigt. I längden går djur före partner. Haft min häst sex årr, klart han går före. Typ. Katten i tio


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avlivar partnern 


   
SvaraCitera

Stå ut eller stå ute


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Jag tror att risken är liten att hon skulle vara allergisk, då det är få som får allergiska reaktioner av pudlar. Men om så skulle vara fallet... Hon får väll gå på allergipiller. Eller så behöver hon inte komma hem till mig.

det är lite av en myt det där + allergener sitter kvar på dina kläder och kan ge allergisk reaktion om hen har riktigt otur

ont det går ju då inte pga min bebis är bäst ingen protest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Stå ut eller stå ute

😀 <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det är lite av en myt det där + allergener sitter kvar på dina kläder och kan ge allergisk reaktion om hen har riktigt otur

ont det går ju då inte pga min bebis är bäst ingen protest

Jag har hundallergiska kompisar, och det går jättebra.Men skulle jag skaffa flickvän som är jätteallergisk, så går hunden förre. Han är mitt lilla barn <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Jag har hundallergiska kompisar, och det går jättebra.Men skulle jag skaffa flickvän som är jätteallergisk, så går hunden förre. Han är mitt lilla barn <3 

Tur!
ja känner detsamma


   
SvaraCitera