Aviseringar
Rensa alla

Allevo fiber+ viktminsking


Ämnesstartare

Någon som vet om Allevo fiber+ fungerar?:) Är det värt att köpa?:D
För er som inte vet vad Allevo fiber+ är så skriver jag upp lite information här!:)

Allévo Fiber+ är ett kosttillskott med kostfiber som är ett utmärkt hjälpmedel om man vill minska i vikt.

Kapslarna innehåller glukomannan som tillsammans med vätska sväller ca 200 gånger sin egen volym och bilder en gel. Det gör att utrymmet i magsäcken minskar vilket ger en mättnadskänsla. Allévo Fiber+ underlättar också tarmverksamheten.

Viktigt att tänka på är att dricka mycket vätska tillsammans med kapslarna.


   
Citera

Det ska användas av vuxna och inte barn.
Du är dessutom smal. Prata med kurator och gå av bussen en hållplats tidigare.
Allt detta medan du njuter av din ungdom.
När du har fött tre barn och stressar fram och tillbaka från vårdhemmet där dina föräldrar bor med en hamburgare i näven så kan du börja tänka i dessa banor.


   
SvaraCitera

tror att riktig mat och motion är bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah jag förstår det du skriver!:) Men tro mig jag är glad i maten osv, inga problem med det! Men jagär laktosintollerant och något annat som läkarna dock inte vet redan, och jag skulle börja äta mindre ett tag i ca 20 dagar och äta tabletterför att min tarm ska börja jobba och se om det funkar. och dessa tabletter innehåller både så att man ska äta mindre och så min tarm kommer att jobba! att det är viktminskning är väll bara ett plus, inte för att jag är i behov av det 🙂


   
SvaraCitera

Fridaah:

mindre ett tag i ca 20 dagar och äta tabletterför att min tarm ska börja jobba och se om det funkar. och dessa tabletter innehåller både så att man ska äta mindre och så min tarm ko

Tvivlar på att de rått dig till detta medel, låter mycket knasigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Endast för att se hur min mage reagerar. Precis som att jag fick avstå från alla mjölkprudukter i 2veckor när vi skulle få reda på om det var laktosintollerant jag var när vi kollade upp det 🙂


   
SvaraCitera

Fridaah:

Endast för att se hur min mage reagerar. Precis som att jag fick avstå från alla mjölkprudukter i 2veckor när vi skulle få reda på om det var laktosintollerant jag var när vi kollade upp det 🙂

Jo men att råda en liten smal tjej att testa bantningsmedel låter väldigt konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jo men att råda en liten smal tjej att testa bantningsmedel låter väldigt konstigt.

Alltså det var inte dom som tipsade om allevo, utan att jag skulle skaffa tabletter så min tarm börjar jobba, och sen att jag skulle äta lite mindre för att se hur magen reagerar. Det var jag själv som hittade allevo nör jag sökte runt lite. Och tänkte att det kanske var bra. Men du har ju en poäng i det du skriver 🙂


   
SvaraCitera

Fridaah:

Alltså det var inte dom som tipsade om allevo, utan att jag skulle skaffa tabletter så min tarm börjar jobba,

Dåligt att de ej rådde dig till något bra sådant. Räcker det inte att äta en massa fibrer och katrinplommon då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Dåligt att de ej rådde dig till något bra sådant. Räcker det inte att äta en massa fibrer och katrinplommon då?

Jo det gör det nog! Men katrinplommon gör väll typ motsatsen så man måste sitta på toa hur länge som helst istället?:)


   
SvaraCitera

Fridaah:

Men katrinplommon gör väll typ motsatsen så man måste sitta på toa hur länge som helst istället?:)

Nej det är lösande! Det brukar man ge småbarn som är förstoppade, fast då i puréform.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej det är lösande! Det brukar man ge småbarn som är förstoppade, fast då i puréform

Okej kanske ska testa då! Tack för tipset!:)


   
SvaraCitera

Fridaah:

Allévo Fiber+

uhu vart man kopa domma dåå?


   
SvaraCitera