Aviseringar
Rensa alla

Alliansens nya skola


Ämnesstartare

Är du inte klok???
Bra!
Då har Vi den nya skolan för dig. Vi kallar den för ett resultat av alliansens nya politik. Ingen flumskola här inte!

Alla människor kan ju faktiskt inte bli direktörer, diplomater, läkare, vissa är ju bättre lämpade till att exempelvis städa, vända hamburgare eller ringa runt och sälja prylar. Känner du dig precis sådär? Då har du äntligen hittat rätt [smile]
För vår nya skola erbjuder nämligen ett nytt brett register med utbildningar till lågbetalda okvalificerade yrken utan några som helst utsikter till fasta anställningar i framtiden! Under hösten komer vi dessutom starta upp vår helt nya utbildning i hästskitsskötning.

sök redan idag [smile] Inga spetsutbildningar för dig inte [smile]

DET ÄR DIN FRAMTID (Den skiter vi iofs i men vi får pengar för att du går hos oss)

[party]

ÄNDRAT 2009-05-30 18:20


   
Citera

haha bra sagt!


   
SvaraCitera

hej elin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

hej elin

Å, hej, Rasmus *vink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

haha bra sagt!

[crazy]


   
SvaraCitera

TidenHarFåttFnatt:

DET ÄR DIN FRAMTID (Den skiter vi iofs i men vi får pengar för att du går hos oss)

Vad skönt att du äntligen får gå i en egen skola[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Vad skönt att du äntligen får gå i en egen skola

ja, äntligen blir jag omhändertagen för den jag är och slipper känna mig sämre än alla de andra barnen [smile]


   
SvaraCitera

TidenHarFåttFnatt:

ja, äntligen blir jag omhändertagen för den jag är och slipper känna mig sämre än alla de andra barnen

Hur ska vi fira?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Hur ska vi fira?

Det måste iaf vara nåt revolutionärt. Detta är ju faktiskt en once-in-a-life-time upplevelse för oss... Förslag?


   
SvaraCitera

Infraröd:

hej elin

hej


   
SvaraCitera

TidenHarFåttFnatt:

vi får pengar för att du går hos oss

[rolleyes]


   
SvaraCitera

TidenHarFåttFnatt:

Det måste iaf vara nåt revolutionärt. Detta är ju faktiskt en once-in-a-life-time upplevelse för oss... Förslag?

Ahh vi köper oss en korv hos någon korvmojje?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

hej

hej [smile]


   
SvaraCitera

TidenHarFåttFnatt:

hej [smile]

vrf säger du "hej" igen? du sa ju "hej elin" först [shake][confused][tard][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Ahh vi köper oss en korv hos någon korvmojje?

Så länge det finns soya-korv så visst [bigsmile][bigsmile][bigsmile] partyyy [party]


   
SvaraCitera