Aviseringar
Rensa alla

Allt blev fel....


klarak
Ämnesstartare

HEJ!! Min bästa killkompis svarar inte längre när jag rinner eller skriver efter vi bråkade:)
jag och min killkompis har alltid kunnat skoja med varandra på ett väldig grov sätt och om mycket sex. Förra veckan när vi snappade med varandra höll vi på att skämta med varandra , var typ att han typ skulle ha sex i mitt vardagsrum med en tjej för han gillar min soffa, vilket jag tog som ett skämt så jag fortsattade skämta med honom och sa att han fick ta det på Vintern så ingen av min grannar såg dem. Då svarade han att han skulle komma då på vintern och att jag kunna få vara med då när han hade sex med tjejen. Sen frågade han om jag skulle vilja det. Eftersom jag trodde att han skämtade svarade jag kanske det , bara jag som vet om jag vill 😉
av någon anledning tog min killkompis illa upp av det jag skrev, kompisen blev först jätte arg och bara nu blir jag bevisen på dig torde vi vara vänner , sen att han blev ledsen och skulle börja gråta. Och att jag bara spelade med hans känslor och att jag inte inte förtjänar honom, efter det slutar han svara och skriva till mig.
Jag fick inte ens förklara vara jag hade svara på det sättet och att jag trodde att han och jag skämtade med varandra. Tycker att det är väldig tråkigt att han blev ledsen , var ju inte med mening. Vill ju in te att våran vänskap ska förstas på grund av det blev en missförstånd. Vad tycker in jag ska göra , har föröka få kontakt med honom men han svara inte , ska man lämna hen ifred ett tag? Vad hade ni gjort?


   
Citera
Ämnesetiketter

Han verkar inte så stabil. Ja, lämna honom i fred ett tag. 


   
SvaraCitera

Jag är lite förvirrad över vad som har hänt? Blev han ledsen för att han trodde att du vill vara ihop med honom eller blev han ledsen för att du inte var tydlig med att du vill vara med honom?

Om det är det senare så kanske smsa honom efter några veckor och säga "Bara så du vet så vill jag fortsätta vara din vän om du vill" eller nåt sånt? Om det är så att du vill fortsätta vara vän med honom.

Han kanske mår dåligt över att ha betett sig så argt mot dig.

Lita inte på mitt råd så mycket jag är inte så värst kunnig om sånt här


   
SvaraCitera
klarak
Ämnesstartare

Jag tor att han blev leden för att jag inte sa om jag vill / ville inte ligga med honom och typ inte var helt ärlig. Men han borde ju förstå att jag skämtade och därför sa jag inget. 

men  lämna honom ifred ett tag sen ska jag nog skriva, vill ju fortfarande vara hans vän.


   
SvaraCitera