Aviseringar
Rensa alla

allt ee över??


kjjk
 kjjk
Ämnesstartare

hej jag e en tjej som har självskadebeteende och skär mig 
jag vill dö då jag känner att jag int är värd detta liv

ingen utom 1 vet att jag mår såhär pass dåligt
har ångest varje natt

min fv fick mig att int försöka ta mitt liv men hon gjorde slut för 2 dgr sedan (vi har varit ihop i 3 år)
har försökt att ta självmord 2 gng 
   

har /känner ni såhär 
hur är det för er?
hur kom du ur det?(om du har det)


   
Citera
Lillen

Hej! Vill du ha någon o prata med så fins jag här. Mitt liv har inte varit så lätt, deprisjon självmots tankar m.m. Men det som fick mig och fortsetter att få mig gå vidare är ”  det blir bettre” kanske inte alltid känd som det men fortsett att kämpa!


   
SvaraCitera

Vet inte om jag har något användbart att säga, men jag hoppas att det blir bättre, du har lika mycket rätt att existera som alla andra 


   
SvaraCitera

Ditt liv har inte ens börjat , de blir bättre. 


   
SvaraCitera

Sök hjälp. Berätta för någon du känner att du kan lita på. Du kan också gå till en kurator eller psykolog. Jag förstår att det känns jobbigt, men det är aldrig värt att försöka begå självmord. Försök hålla ut så länge, för det blir bättre. 

Du är värd att leva. Det finns folk som älskar dig och bryr sig om dig.


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Jag tror att det spelar en stor roll. Jag har själv haft depression i närmare fyra år nu och har lärt mig en hel del inom det. Finns det någon anledning till att du mår så dåligt? Skola? Familj? Vänner? 


   
SvaraCitera
kjjk
 kjjk
Ämnesstartare

Lillen:
Hej! Vill du ha någon o prata med så fins jag här. Mitt liv har inte varit så lätt, deprisjon självmots tankar m.m. Men det som fick mig och fortsetter att få mig gå vidare är ”  det blir bettre” kanske inte alltid känd som det men fortsett att kämpa!

tack så himla mkt skönt att det är ngn som har känt som mig
//KJJK


   
SvaraCitera
kjjk
 kjjk
Ämnesstartare

Annnnnonym:
Hur gammal är du? Jag tror att det spelar en stor roll. Jag har själv haft depression i närmare fyra år nu och har lärt mig en hel del inom det. Finns det någon anledning till att du mår så dåligt? Skola? Familj? Vänner? 

ja är 13 år gammal
jag mår dåligt 1 över skolan och så mår jag dåligt över mig själv jag känner att jag int förtjänar ngt 
//KJJK


   
SvaraCitera
kjjk
 kjjk
Ämnesstartare

Sopptuna:
Sök hjälp. Berätta för någon du känner att du kan lita på. Du kan också gå till en kurator eller psykolog. Jag förstår att det känns jobbigt, men det är aldrig värt att försöka begå självmord. Försök hålla ut så länge, för det blir bättre. 

Du är värd att leva. Det finns folk som älskar dig och bryr sig om dig.

tack så mktGlad

//KJJK


   
SvaraCitera
kjjk
 kjjk
Ämnesstartare

Inte Jung:
Vet inte om jag har något användbart att säga, men jag hoppas att det blir bättre, du har lika mycket rätt att existera som alla andra 

tack

//KJJK


   
SvaraCitera
kjjk
 kjjk
Ämnesstartare

lurifax69:
Ditt liv har inte ens börjat , de blir bättre. 

skänns int så 

//KJJK


   
SvaraCitera
kjjk
 kjjk
Ämnesstartare

kjjk:

skänns int så 

//KJJK

känns


   
SvaraCitera

Jag vet inte riktigt hur du har haft det, men jag (och förmodligen andra här) är beredd på å hjälpa om du någonsin vill prata/hänga.
Själv har jag endast gått igenom depression en gång i mitt liv, och jag försökte då ta mitt liv. Jag var 13 år gammal då, och för mig var utvägen musik! Jag lyssnade på XXXTentacion som dessvärre inte är med oss längre, men för mig funkade det och jag kan med god säkerhet säga att det var värt å leva vidare.


   
SvaraCitera
kjjk
 kjjk
Ämnesstartare

Stjärnmått:
Jag vet inte riktigt hur du har haft det, men jag (och förmodligen andra här) är beredd på å hjälpa om du någonsin vill prata/hänga.
Själv har jag endast gått igenom depression en gång i mitt liv, och jag försökte då ta mitt liv. Jag var 13 år gammal då, och för mig var utvägen musik! Jag lyssnade på XXXTentacion som dessvärre inte är med oss längre, men för mig funkade det och jag kan med god säkerhet säga att det var värt å leva vidare.

hej ja jag är 13 nu och antingen är jag i tältet och sitter vid datorn elr i sängen vid datorn
okej tack så mkt för tipset ska testa det idag
//KJJK


   
SvaraCitera

Om du behöver prata sp finns jag här. Har själv mått dåligt i flera år och velat dö x antal gånger. Du kommer inte att må såhär för alltid. Även om det känns svårt nu så lovar jag att det är värt att kämpa för tiden då du börjar må bättre!


   
SvaraCitera