Aviseringar
Rensa alla

allt ee över??


kjjk
 kjjk
Ämnesstartare

Äppelskruttet:
Om du behöver prata sp finns jag här. Har själv mått dåligt i flera år och velat dö x antal gånger. Du kommer inte att må såhär för alltid. Även om det känns svårt nu så lovar jag att det är värt att kämpa för tiden då du börjar må bättre!

tack så mkt det hjälper verkligen att höra att ngn stöttar mig och tror på mig


   
SvaraCitera

Jag har haft det jobbigt när jag åker hem och till skolan då är det kört jag pekar inte lyssna på idioter på min buss som jag åker varje dag jag brukar se ilsken ut på dom men vissa dagar så kollar folk på min telefon och läsa av meddelandet en gång försökte en idiot ta min telefon då tendens jag till jag slog till han för han tog min telefon men det är ganska kört med kärleken den börjar brinna i helvetet jag har ingen kärlek kvar om någon har förslag på hur jag ska må bättre och få tillbaka kärleken så skriv jätte gärna är ni så bäst


   
SvaraCitera

Jäg personligen ha skada mig själv ett par ganger, jäg bruka också skriva en massa hemska saker på min kropp när jäg må dåligt, å jäg ha inte tage mig ur det än, men vi få väl se va det bli av det. Självmordstankar ha jäg ibland, men ha aldrig försökt ta livet av mig.


   
SvaraCitera

När jag gick i 5-7an kände jag som du. Går nu i 8an. Skärde mig och hade självmordstankar ibland. Det som fick mig att komma ur det var att jag pratade om det. Ska dra storyn kort. En kille i min klass såg mina ärr så vi började prata om det och jag slutade skära mig. Han var jättesnäll och blev kär för första gången hah. Mådde bra tills dess att vi bytte klass (6an t 7an) och han fullkomligt sket i mig. Hade inte hänt nått utan han bara sluta snacka och bröt kontakten. Där började allt igen och började skära mig. Anledningen till att jag tog mig ur det en andra gång var att jag visste att jag skulle klara det. Jag hade ju gjort det förut! Jag vet att du också kommer klara det! Jag låg på en jävligt låg nivå då i 7an men det gick. Det finns saker värda att leva för! Förresten om du vill prata finns jag, har gått igenom samma sak


   
SvaraCitera