Aviseringar
Rensa alla

allt fett är bara på magen


Ämnesstartare

Limer:

Styrketräning?

tränar på gymm o simmar några ggr i veckan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minisandra:

de är så tråkigt för jag vill inte se ut som en gravid tjejj nu. vill ha tillbaka min gamla kropp!!!!!

Fortsätt träna och undvik socker är mitt tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Fortsätt träna och undvik socker är mitt tips.

mm ska göra mitt bästa!!!


   
SvaraCitera

minisandra:

kanske de är så, vet inte men jag tycker att magen är mkt större än vanligt i a f o det stör mig jättmkt!!!! [sad]

Om du är/varit underviktig och gått upp (ett steg mot att bli frisk!) så är det klart att kroppen inte ser likadan ut som den gjort tidigare. Men med tiden brukar det bli bättre, kroppen återhämtar sig mer och mer, man mår bättre i huvudet och ser sig själv på ett annat sätt och blir smalare i sina egna ögon när hjärnspökena flyr och verklighetsuppfattningen blir alltmer normal. Det går inte över en natt och det är jävligt jobbigt, men klart värt det! [y]

minisandra:

1 kg i månaden är väl inte för mkt eller det kanske det är ändå?!

Jag tycker det låter lagom [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Men med tiden brukar det bli bättre,

okejj bra tack!!! känns lite bättre nu!!!

five squared:

Jag tycker det låter lagom [y]

bra!! ibland känns det som om det gått så himla fort bara opps helt plötslitt ligger jag på 49 liksom [shake]


   
SvaraCitera

jag har hört att om man inte tränar ryggen när man tränar magen så blir magen större, jag vet inte om jag e ute och cyklar nu[crazy] men om du vet själv att du inte tränat ryggen så kan det nog vara så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minisandra:

bra!! ibland känns det som om det gått så himla fort bara opps helt plötslitt ligger jag på 49 liksom [shake]

jag väger också 49 och är inte ett dugg tjock eller har en tjock mage. [confused] du måste vara väldigt kort isf. typ 150-160.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

jag väger också 49 och är inte ett dugg tjock eller har en tjock mage. [confused] du måste vara väldigt kort isf. typ 150-160.

nja är 168 lång!!
men kanske är för att jag var såpass underviktig förut o sen helt plötslitt började äta som det blev såhär. dom som vägt 49 hela sitt liv har nog fastare kroppar


   
SvaraCitera
Hando

Du är gravid [no-no]


   
SvaraCitera

Det ända jag har hört är att dåligt fett sätter sig på magen, bra fett på rumpan. Så den enda förklaringen är att du äter fel sorts fett.. Om du käkar lättprodukter. typ margarin och sån skit, så kan jag ju rekommendera att sluta med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aeon:

Om du käkar lättprodukter. typ margarin och sån skit, så kan jag ju rekommendera att sluta med det.

nejje äter vanligt smör på smörgåsen o dricker röd mjöllk!!!

Hando:

Du är gravid [no-no]

ingen risk!!!!


   
SvaraCitera
Hando

minisandra:

ingen risk!!!!

Man vet aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Man vet aldrig

jodå det vet man!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minisandra:

llt sätter sej på magen??

så äre för mig med[sad] ser typ ganska smal ut sålänge man inte ser min maage, då bara wö[sad]

minisandra:

kommer det omfördelas sen eller kommer jag alltid se ut såhär ful?

tror det är genetiskt hur det fördelas, inget man kan göra åt[zzz]


   
SvaraCitera
Hando

minisandra:

jodå det vet man!!!!

[no-no]


   
SvaraCitera