Aviseringar
Rensa alla

Allt gick fel?


Ämnesstartare

Hej!
JAg och en tjej verkade ha något på g nu under en lång tid, vi blev mkt nära vänner, hon sa det själv. Och så en kväll så började hon reagera konstigt på msn, hon snackade kärlek, och sådant, hon fråga typ om jag hade något jag ville säga henne och sådant. Så efter många om och men så skrev jag till henne; Jag är hemligt kär i dig!
Så fick jag svaret: Jo det hade jag redan räknat ut
Sedan så gick hon. Och nästa dag i skolan så snackade vi inte så jätte mkt med varandra, och sedan på kvällen på msn så började hon skriva.
Men inget om gårdagen, sedan sa jag: Fan vad jag gjorde bort mig igår.
hon: Tycker jag inte? jag: INTE? hon: ehh nej det är inget du kan hjälpa!
Vi snackade inte direkt som vi brukade göra, hon skriver relativt korta meddelanden och sedan när jag gick så skrev jag heeeejdå<3 som alltid men fick bara ett byee. Och hon har skrivit <3 till mig nu de senaste månaderna.

Kommer hon ännns villja ha mig som vän nu efter detta?
För antar att hon inte längre vill ha mig, hon verkade väldigt framåt förut, vi delar samma skåp och sådant, äter tillsammans i skolan

Ska jag strunta i henne? Ska jag inte starta konversationer och vänta på att hon gör det?


   
Citera

BroderGrim:

hon fråga typ om jag hade något jag ville säga henne och sådant.

BroderGrim:

Jo det hade jag redan räknat ut

En brud som säger så.

Otroligt dumt av dig att bekräfta det åt henne, verkligen. Ja rådissa henne för fan.


   
SvaraCitera

Du kan ju åtminstone kräva ett svar på vad hon känner inför dig.


   
SvaraCitera

emery:

Otroligt dumt av dig att bekräfta det åt henne, verkligen. Ja rådissa henne för fan.

[crazy]


   
SvaraCitera

emery:

Otroligt dumt av dig att bekräfta det åt henne, verkligen. Ja rådissa henne för fan.

Säkert rätt dumt ja, tänker mig att hon har manipulerat och underhållit hans hemliga kärlek i typ 2 månader 😛 sen när hon får det på papper så börjar hon dissa för att hon har uppnått sitt narcissistiska mål att bli älskad.


   
SvaraCitera

strunta i henne.. hon verkar fail


   
SvaraCitera

Velig & konstig brud


   
SvaraCitera

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Tilda1988:

Säkert rätt dumt ja, tänker mig att hon har manipulerat och underhållit hans hemliga kärlek i typ 2 månader 😛 sen när hon får det på papper så börjar hon dissa för att hon har uppnått sitt narcissistiska mål att bli älskad.

Ja men typ. Uppenbart att hon bara ville ha bekräftelse.

Tycker det var äckligt btw att hon redan visste om det (enligt henne) redan innan du sagt det. <.<


   
SvaraCitera

isola:

konstig brud

ne typ som de flesta andra [confused]


   
SvaraCitera

Tickstart:

ne typ som de flesta andra

som du träffar kanske[wink]


   
SvaraCitera

isola:

som du träffar kanske[wink]

ja [crazy] men ok br om det ej är så


   
SvaraCitera

Tilda1988:

Du kan ju åtminstone kräva ett svar på vad hon känner inför dig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera