Aviseringar
Rensa alla

Allt i min hand slutar fungera!


Cynder:

Hahaha låter fint de! 😉
Nä, nu vart Xcover randomly skickad och kom idag ;D

Men tänk på att dagens mobiler är mycket mera känsliga både mot stark sol, fukt och kyla och även mot vanlig sand på en sandstrand. Så akta mobilen i sommar när du spelar beachvolleyboll. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daddy Cool:

Men tänk på att dagens mobiler är mycket mera känsliga både mot stark sol, fukt och kyla och även mot vanlig sand på en sandstrand. Så akta mobilen i sommar när du spelar beachvolleyboll. [smile]

Hörru du, jag spelar inte beachvolleyboll 😉 Förresten är detta en tegelsten 🙂


   
SvaraCitera

Cynder:

Hörru du, jag spelar inte beachvolleyboll 😉

Men du kanske är ute på badstranden sommartid av andra orsaker typ... sola, bada, och...

Cynder:

Förresten är detta en tegelsten 🙂

Äldre mobiler är mycket mer hållbara. Själv har jag några som är säkert 10 år gamla (köpt dom begagnade eller fått dom av mina föräldrar) och dom funkar klockrent fortfarande. Siemens är namnet. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daddy Cool:

Äldre mobiler är mycket mer hållbara. Själv har jag några som är säkert 10 år gamla (köpt dom begagnade eller fått dom av mina föräldrar) och dom funkar klockrent fortfarande. Siemens är namnet. [love]

Hmm.. de var skumt.. min brorsa har haft en enda Siemens i hela sitt liv.. hade en sådan gammal och de räckte med att en lärare körde vagnen i fickan på han, rakt in i mobilen o skärmen o hela mobilen dog xP


   
SvaraCitera

Cynder:

vatten

Elektronik mår ej bra utav vatten, dvs det är inte mobilernas fel utan ditt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Elektronik mår ej bra utav vatten, dvs det är inte mobilernas fel utan ditt.

Alla är bra på att klaga i onödan!
Skulle jag velat veta hur den fungerade efter vatten, skulle jag ha slängt den i badkaret eller toaletten redan idag. Fast har redan lyckats tappa den på golvet.


   
SvaraCitera

Din fråga var i princip "varför slutar all min elektronik fungera" vilket var exakt det jag svarade på


   
SvaraCitera

dålaiig sjsäl ja troror på skjälar assåpo


   
SvaraCitera