Forumet - Allt känns meningslöst. jag bryr mig liksom inte om något

Allt känns meningslöst. jag bryr mig liksom inte om något

1825 0 9
hej, fick sommarlov för 1 vecka sedan och har känt i ungefär några dagarna nu att allting har plötsligt blivit helt meningslöst och tråkigt. och jag känner mig nere hela tiden. vill typ inte göra något och sådant.. vad ska jag göra. jag tänker på mitt liv hela tiden om hur jag liksom inte bryr mig speciellt mycket om det. hjälp!

Spana också in:

addecool: hej, fick sommarlov för 1 vecka sedan och har känt i ungefär några dagarna nu att allting har plötsligt blivit helt meningslöst och tråkigt. och jag känner mig nere hela tiden. vill typ inte göra något och sådant.. vad ska jag göra. jag tänker på mitt liv hela tiden om hur jag liksom inte bryr mig speciellt mycket om det. hjälp!
upp med hakan ! OKEJ det finns nya saker att upptäcka här i livet men då måste du ge det en chans ja alltså vara öppen för något nytt

EBOLA:
upp med hakan ! OKEJ det finns nya saker att upptäcka här i livet men då måste du ge det en chans ja alltså vara öppen för något nytt
Alltså även om livet känns grått mörkt å svart ibland så ska du veta att det finns andra människor där ute nånstans som åxå mår skit alltså va inte ledsen eller så för du e inte ensam