Aviseringar
Rensa alla

Allt snack om MELODIFESTIVALEN


Ämnesstartare

Vet att det redan finns om melodifestivalen, Men här börjar vi om :DDD

Visst är Eric Saade så sjuukt snygg.. (aldrig bokstavligt talat sett någon snyggare)

Och Salem al fakir är SÅ gullig xDD

Ni får gärna lägga era åsikter bland mina 😛


   
Citera
Ämnesetiketter

Darin ffs [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte riktigt hurdan låt han har =/
Men Darin e söt, Fast det räcker nog inte när man nyligen sett den snyggaste (a)


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Haha, såg precis att Ica Jerry var med i förra mellanakten, palla att jag missade det [cry]


   
SvaraCitera

tragiskt att folk lägger ned tid på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Haha, såg precis att Ica Jerry var med i förra mellanakten, palla att jag missade det [cry]

Missa också det =(

OF 5:

tragiskt att folk lägger ned tid på det

Att titta på melodifestivalen??
Ofta att det skulle vara tragiskt..
Av vilken anledning isf??


   
SvaraCitera

SarAaaBengtsson:

Av vilken anledning isf??

tjejer utan kläder och killar utan stil som framför riktigt dåliga låtar som dom i majoriteten av fallen inte skrivit utan bara valts för att framföra, tycker det är ett under att folk kan tycka om sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tjejer utan kläder och killar utan stil som framför riktigt dåliga låtar som dom i majoriteten av fallen inte skrivit utan bara valts för att framföra, tycker det är ett under att folk kan tycka om sånt.

Så då anser du att ALLA har dålig stil där??
killarna har stil, bara så du vet [y]
Ola, Salem och Eric.. Men på lördag kommer ju Darin som för de mesta också har stil, Sedan skiter jag i tjejerna eftersom jag verkligen hoppas på att någon kille ska vinna allt


   
SvaraCitera

Önskar ibland att jag hade ett gevär, så att jag hade kunnat skjuta av varenda jävel


   
SvaraCitera

SarAaaBengtsson:

allt

trodde tävlingen handla om musik inte utseende men ok


   
SvaraCitera

SarAaaBengtsson:

killarna har stil, bara så du vet

Dom har ingen EGEN stil, det har typ blivit en fabrik av sånna artister, så det ligger nåt i med att svenskar aldrig har nån vidare variation på sin musik... ALLTID EXAKT SAMMA


   
SvaraCitera

haha, hade värsta debatten med mina två kompisar & den enas (lr vfn man säger) morsa ang. en av låtarna.
[party]


   
SvaraCitera

Bara en låt kan beskriva det jag tycker om melodifestivalen

Den värsta skandalen är schlagerfinalen där menlösa fån visas upp varenda år! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

trodde tävlingen handla om musik inte utseende men ok

Men det kan ju finnas stil i låten också 🙂 Det var ju du som tog upp att det inte fanns några med stil =/

Mattias94:

Dom har ingen EGEN stil, det har typ blivit en fabrik av sånna artister, så det ligger nåt i med att svenskar aldrig har nån vidare variation på sin musik... ALLTID EXAKT SAMMA

Vad har det med saken att göra ??
Salems låt den har en speciell ''stil'' som kan ta Sverige ganska långt.. Men som Erics låt manboy den är bra men kanske för vanlig..
Det beror ju på vad du menar med stil ..


   
SvaraCitera