Aviseringar
Rensa alla

Allt snack om MELODIFESTIVALEN


var inte eric saade typ värdelös på riktigt? såg ut som vilken sporttönt som helst.


   
SvaraCitera

Hata melodifestivalen! Ännu mer när den var här förra veckan bara 1km från mitt hus! Alla jävla kärringar som satt i kassan på ica hade porrludd runt halsen vilket fick mig att gå i taket! FAN VA PATETISKT!


   
SvaraCitera

Manwhore-låten SÖÖÖÖG. Snälla fjortisar, ta tillvara på era pengar och ring inte på sånna där killar, ni får inte ligga med honom hur mycket ni än vill. Och han har antagligen inga pengar heller så... [crazy][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ICA-Jerry med visan Sverige var bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellin:

var inte eric saade typ värdelös på riktigt? såg ut som vilken sporttönt som helst.

på riktigt?? 😛 hihi, vet bara att han sjunger och ser riktigt bra ut på RIKTIGT.
Om han är värdelös är la upp till var och en..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Hata melodifestivalen! Ännu mer när den var här förra veckan bara 1km från mitt hus! Alla jävla kärringar som satt i kassan på ica hade porrludd runt halsen vilket fick mig att gå i taket! FAN VA PATETISKT!

Hur kan man hata det??
Ifs kan jag förstå om alla killar är lite småsura över de bara för att det är med så måååånga snygga killar där xDD


   
SvaraCitera

Melodifestivalen dog för typ 10 år sedan när det slutade vara schalger och blev radiopop istället. Fyfan. Låtar som Bara hon älskar mig, stjärnorna eller We are all the winners kommer aldrig mer att vara med igen. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Melodifestivalen dog för typ 10 år sedan när det slutade vara schalger och blev radiopop istället. Fyfan. Låtar som Bara hon älskar mig, stjärnorna eller We are all the winners kommer aldrig mer att vara med igen. :/

Eftersom det bara är nya låtar som är med, Så troligen inte [confused]
Alla låtar som har gått vidare till globen är ju SKIIIT bra (förutom andreas johnsons låt)
Och låtar som dom du sa, Är UTEE.. Nobody likes it except you


   
SvaraCitera

SarAaaBengtsson:

Eftersom det bara är nya låtar som är med, Så troligen inte [confused]

Men jävla kött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men jävla kött.

P21, Mooget [y]


   
SvaraCitera

SarAaaBengtsson:

P21, Mooget [y]

Nä, kan hända att det inte var. Men om du inte förstod var du menade så var det ofrånkomligt att skriva så :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nä, kan hända att det inte var. Men om du inte förstod var du menade så var det ofrånkomligt att skriva så :c

Jag FATTAR att du menade LIKNANDE låtar.. Men om du inte fatta vad jag skrev behöver la fan inte du skriva heller..
Det är ingen jävla människa förutom du som vill sitta och lyssna på sådan musik.. musiken förändras VARJE år och därmed melodifestivalen [mad]


   
SvaraCitera

SarAaaBengtsson:

Det är ingen jävla människa förutom du som vill sitta och lyssna på sådan musik..

Får sämre och sämre tittarsiffror för varje år.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Får sämre och sämre tittarsiffror för varje år.[smile]

jomen, programmet går på lördagar kl 8.. Vem är inne då??
JAJA okeejdå.. Vissa kanske gillade det förr men folk gillar det faktiskt nu också


   
SvaraCitera

SarAaaBengtsson:

jomen, programmet går på lördagar kl 8.. Vem är inne då??

3 miljoner förr i tiden.
festivalen får en yngre och yngre publik för varje år. Bara de osm står ut med skitlåtarna antar jag.


   
SvaraCitera