Aviseringar
Rensa alla

alltgårsåfortjaghinnerintemed


Ämnesstartare

vadskajaggöravadgörjagjagvetingentingsnällanågonvetnivad??????????


   
Citera
Ämnesstartare

hundrahundrahundraslagisekundenkommerdödamigfortjagbehöverlugnandemeningaflerendorfinerkanskenågontingistilmedmorfinellerensmällsåalltklarnarupp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sittanågonstansdärjagejhörhemmaväntapåditjagskahärnästsedanvaraenvänochställauppförarbetskamratcyklafortsomvindenlyssnapåmusikmedpassandetempolämnatungaonödigaobjekttamedettnyttochsedanskyndaförattmötauppringasamtalväljamellanhundratalsolikafärgersortersmakerdoftervetejvadochbegesigåterigentilldetjagkallarhemföratthämtauppmersakersåmycketsomgårattbärautanattfallahoppapåbusshoppaspådetbästabeställabiljetterhoppapåtågsittadärochtänkapåalltvaraframmesläppanerallatyngderandasut


   
SvaraCitera

Kram <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dethärserutsomnågontingcooltochintellektuelltkanskeenframtidsdiktavnågotslagmeningenharkommitpådetförrellerkanskeallameningenorkarfördetkräverenergiochsådanfårvifråncocacolaidagenssamhällemonstergårocksåbramenärförpassé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Kram <3

tack kram till dig medtror allt går bra men jag är så lättstressad, det irriterar alla andra och då blir jag mer stressad av det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitt inte vid datorn o skriv i trådar då!! RodnarRodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
sitt inte vid datorn o skriv i trådar då!! RodnarRodnar

LedsenHjärta

men jag måste ändå sitta på en lektion utan att arbeta eftersom jag har håltimme och jag vet inte vad!!!!!! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

men jag måste ändå sitta på en lektion utan att arbeta eftersom jag har håltimme och jag vet inte vad!!!!!! 🙁

jag hade ba gått hem Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

jag hade ba gått hem Rodnar

LedsenHjärta

kan inte göra så eftersom jag har bidrag som bara ges ut om jag är närvarande. dessutom missar jag redan 1 lektion, ska gå hem innan sista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funderar på att byta kläder känner mig lite tjock i det här 

vill ha helsvart som mitt inre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

kan inte göra så eftersom jag har bidrag som bara ges ut om jag är närvarande. dessutom missar jag redan 1 lektion, ska gå hem innan sista.

just ja 🙁 åh
rita något :$ 

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

just ja 🙁 åh
rita något :$ 

LedsenHjärta

har inga pennor :C
har bara datorn ååååååh..... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste platta håret det ser ut som ett fågelbo x.x


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

tack kram till dig medtror allt går bra men jag är så lättstressad, det irriterar alla andra och då blir jag mer stressad av det. 

Jag vet hur det är. Försök tänk på dig själv, blir sndra arga för att du är stressad så har dom fel. Fokusera på dig och tänk igenom hur värt det är att känna stress över det. Varför är du stressad och hur ska du göra/agera/tänka för att stressa mindre?


   
SvaraCitera