Aviseringar
Rensa alla

alltså


Ämnesstartare

aja ett plagg gör en inte glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men ja jag värderar materialitet för högt

Vad trevligt att du inser det. Då är det ju inte så farligt i alla fall. [cheers]
Alla tycker det är kul att handla och köper saker som i "verkligheten" är helt värdelösa. Om det inte är kläder så kan det vara onödiga uppgraderingar till datorn.
En bra grej när det gäller kläder är att köpa dyra grejer som är dyra för att de är hundra procent kvalitet. Plagg som du kommer kunna ha väldigt länge.
Enda gången jag lägger pengar på kläder är när det är träningskläder med bra funktion eller när det gäller riktiga kvalitetsgrejer. Jag har köpt ett par skor för 2600 men de planerar jag att ha i kanske 20 år liksom...

Summan av lasterna är konstant så det gäller att hitta smarta sätt att stilla begäret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Summan av lasterna är konstant så det gäller att hitta smarta sätt att stilla begäret.

mjo.. tyckte detta var smart. men har redan kläder så. har inte köpt någonting på två månader och borde fortsätta så. det tyder på att ens liv är rätt oinnehållsrikt när man bryr sig så mycket om kläder. nog för att många gör det. men det är onödigt när man redan har kläder som håller en varm.

hitta nya hobbys var det

och sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

bara att lägga sig på

Du är fortfarande kvar på det dåliga jordklotet då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också sämst men lever ändå. Alla har brister[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nää

Ska vi slå vad?[cute]

Lounge fact:

men sedan börjar jag flumma och råkar ta bort den

Det har jag lyckats med mer än en gång (visserligen inte just ett klädesplagg), sett nåt jag vill ha, och velat om jag verkligen ska ha den eller inte eftersom jag är så snål mot mig själv, och när jag väl bestämt mig för att "ok, jag ska ha den" så var det för sent[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde ju att du hade ett allvarligt problem!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Trodde ju att du hade ett allvarligt problem!!!!!!

Det är allvarligt[mad][no-no]

Det är ett jävligt allvarligt i-lands problem[mad][no-no]


   
SvaraCitera