Aviseringar
Rensa alla

Alltså ååååh


Ämnesstartare

Ignorera bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nifelheim:

Ignorera bara?

Nej men du fattar inte hur obehagligt det är, fattar inte ens HUR dom hittar mig på internet men den senaste vet liksom i vilket område jag brukar vara osv. <.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Eller så borde sidan bli "privat", typ att folk som inte är reggade inte kan besöka en osv.

Håller med om denna. Det låter inte som en allt för avancerad sak att införa heller.


   
SvaraCitera
Åtta

Knak och sprak:

Håller med om denna. Det låter inte som en allt för avancerad sak att införa heller.

Betvivlar att sidans administratörer skulle vilja genomföra det, då forumet trots allt är vad som ger UM någon kraft hos Google. Om randoms inte kunde läsa forumet så skulle deras annonsintäkter minska drastiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet, gör såhär, att om jag vill vara anonym för folk som Inte är reggade, så kryssar jag i det och alla mina inlägg blir anonyma och min sida går ej att besöka. Min sida och inlägg kan alltså bara ses av registrerade användare då.

Asbra ju! Så borde man fan få välja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

fattar inte ens HUR dom hittar mig på internet men den senaste vet liksom i vilket område jag brukar vara osv. <.<

Du har ju lagt upp en massa bilder på dig själv, inte så svårt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Du har ju lagt upp en massa bilder på dig själv, inte så svårt då.

Men skojar du man måste ju leta igenom varenda tråd och sida då för att hitta bilderna. NÄMN INTE DEN DÄR SMARTA SIDAN, för dom vet nog inte om den.

Och hade man inte kunnat se min sida hade man inte kunnat hitta eller se mina inlägg.
Du fattar att dom måste veta redan från början vad jag nickar på denna sida för att ens hitta mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Om randoms inte kunde läsa forumet så skulle deras annonsintäkter minska drastiskt.

Menade inte forumen, bara användares profiler.


   
SvaraCitera
Åtta

Knak och sprak:

Menade inte forumen, bara användares profiler.

Jaha. Ja det kan nog kanske vara en möjlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Andra gången jag blir stalkad på UM

Jag kan bli den tredje.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men åh, konstigt att DU blir stalkad likz. 😛

Hehe, cam6 @msn? ;););)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag kan bli den tredje.[cute]

Det är störande. :/

Bara Ta Allt:

Men åh, konstigt att DU blir stalkad likz. 😛

Alltså jag driver inte just nu, jag bli stalkad på riktigt, den senaste har hittat mig på alla sidor jag är reggad, plus vet ungefär vart jag bor osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Det är störande. :/

Det var ett skämt-[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Alltså jag driver inte just nu, jag bli stalkad på riktigt, den senaste har hittat mig på alla sidor jag är reggad, plus vet ungefär vart jag bor osv.

Aha, förlåt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Aha, förlåt. [sad]

Ah lugnt.

davvelito:

Det var ett skämt-[sad]

Jag vet, förlåt. 😛


   
SvaraCitera