Aviseringar
Rensa alla

alltså åh min kropp e så cp


Ämnesstartare

ibland så bara ramlar ja ihop, börjar skaka ett par sekunder samtidigt som ja har svårt å andas, ja reser mig upp and go on with moah day

ibland så får ja världens jävla psykanfall och kurar ihop mig till en wierdo boll på golvet och gungar fram å tebax samtidigt som ja gråter

ibland så måste ja påminna mig om och om igen att ingen e i rummet å att ingen kommer skada mig, även fast ja sägere högt så blir ja ej övertygad. dom tankarna(om att nån e i rummet och kommer försöka skada mig) leder ofta till att jag börjar skaka, börjar gråta, kan ej andas, yrsel, säger om och om igen att jag är ledsen och förlåt osv osv

vafan äre för fel me mig


   
Citera
Ämnesstartare

DET ÄR NU NI SKA SÄGA ANTINGEN: "Ja. Du är galen." eller: "Nej, du är inte galen, du har _______________"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta näringsbrista. och behandla hysterin.

Image


   
SvaraCitera

äter du ordentligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cHILI PEPPEr:

ibland så bara ramlar ja ihop, börjar skaka ett par sekunder samtidigt som ja har svårt å andas, ja reser mig upp and go on with moah day

ibland så får ja världens jävla psykanfall och kurar ihop mig till en wierdo boll på golvet och gungar fram å tebax samtidigt som ja gråter

Det här låter som panikångest, jag skulle uppsöka hjälp om jag vore du. Du behöver någon att prata med. Ring ner till vårdcentralen och berätta om dina problem! Det första du måste försöka lista ut är om det här är psykiskt eller fysiskt.Jag tycker det låter psykiskt iaf. Men jag är ingen expert.

Blivande_japan:

äter du ordentligt?

Viktig faktor! gör du det?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Viktig faktor! gör du det?

Är du dum eller..?


   
SvaraCitera

ZE F00D SOLVES ALL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Är du dum eller..?

haha varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

äter du ordentligt?

äter helt normalt

dysentery green:

sluta näringsbrista. och behandla hysterin.

har ätit ett ton ida

frykost: 4 mackor lunch: en billyspizza och har t.o.m. ätit en halv chokald kaka

igår åt ja 4 mackor till frykost, en skål nudlar till lunch å två bananer till midda

Fingerprints:

Det här låter som panikångest, jag skulle uppsöka hjälp om jag vore du. Du behöver någon att prata med. Ring ner till vårdcentralen och berätta om dina problem! Det första du måste försöka lista ut är om det här är psykiskt eller fysiskt.Jag tycker det låter psykiskt iaf. Men jag är ingen expert.

går redan till knäppa psyktanter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buhuhuuhuh e så fet mår dålit


   
SvaraCitera

Fingerprints:

haha varför?

om du inte äter/äter dåligt tillräckligt länge kommer du må dåligt psykiskt.
om du inte tror mig så prova![smile]

cHILI PEPPEr:

frykost: 4 mackor lunch: en billyspizza och har t.o.m. ätit en halv chokald kaka

igår åt ja 4 mackor till frykost, en skål nudlar till lunch å två bananer

säker på att du får i dig tillräckligt med vitaminer å så då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

säker på att du får i dig tillräckligt med vitaminer å så då?

aa käkar vitamintabletter

pga äter ej kött


   
SvaraCitera

GÖR OM GÖR RÄTT! ÄT VITAMINER!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om du inte äter/äter dåligt tillräckligt länge kommer du må dåligt psykiskt.
om du inte tror mig så prova![smile]

Ja, jag vet! Därför jag ville veta? haha, men sen tycker jag det låter som att det har med annat att göra, med tanke på:

cHILI PEPPEr:

ibland så måste ja påminna mig om och om igen att ingen e i rummet å att ingen kommer skada mig, även fast ja sägere högt så blir ja ej övertygad.cHILI PEPPEr]dom tankarna(om att nån e i rummet och kommer försöka skada mig) leder ofta till att jag börjar skaka, börjar gråta, kan ej andas, yrsel, säger om och om igen att jag är ledsen och förlåt osv osv

cHILI PEPPEr:

går redan till knäppa psyktanter

BYT! byyt tills du hittar någon du känner dig bekväm med, det gör allt! Finns så jävla många dåliga psykologer..


   
SvaraCitera

cHILI PEPPEr:

aa käkar vitamintabletter

hmm prata isf med

cHILI PEPPEr:

knäppa psyktanter


   
SvaraCitera