Aviseringar
Rensa alla

Alltså guuuud


Ämnesstartare

jean- Marie säger:
Hello
A small cuckoo, you to wish a good festiVal of May 1, re-fixing you a beautiful bit of Lily of the Valley to be offered to you virtually well, here is, a Little its spring.
A Litle its twenty years
To like, to like a long time.
Affectionate kisses
Jean- Marie

Min morsas ex håller på och skriver till mig jämt! Grejen är att han snackar franska, så varje ggn han skriver till mig så är det ett stycke som han översatt i nått jävla program till engelska (man fattar inte så mycket eftersom sånna program suger)
Den här gången är det verkligen kris. Jag fattar NOLL. Vadå cukoo? alltså nej, fattar inget verkligen... äre nån jävla dikt eller? [shake] Vad betyder Lily of the Valley liksom...? Låter som att jag ska dö eller nåt, vägen till heaven... <.<

Och nej, han raggar inte på mig osv, han är jättekär i mamma och han är jättesnäll bara det att jag inte fattar, så inga såna skämt tack.


   
Citera
Ämnesetiketter
blum
 blum

asså heter han jean-marie?

men ne jag fattar inget heller. lily of the valley kanske är nått gay uttryck på franska, nån vårblommehälsning eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vill nog önska dig en god vår! [smile]


   
SvaraCitera

Lindblom:

asså heter han jean-marie?

Låter rätt bögigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

asså heter han jean-marie?

Aa haha vafan trode det var han benji

Lindblom:

men ne jag fattar inget heller. lily of the valley kanske är nått gay uttryck på franska, nån vårblommehälsning eller nått.

Han skicka precis en blomma haha så aa du har nog rätt[shake]

Paint it black:

Han vill nog önska dig en god vår! [smile]

Aa jag skrev tack detsamma nu.. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blocka honom är mitt förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jean- Marie säger:
no problème Take your mom By the neck and wish him also a good Labour Day, of my share it deserves it, moreover I like it always as much O) take care of you,

Hahahh alltså aa... liksom va..? XD[sad]

Graboid:

Blocka honom är mitt förslag.

Kan inte blocka folk, taskigt, speciellt eftersom han är snäll, dessutom snackar inte min mamma med han han skulle bli jätteledsen om jag dissa han också.

Han skicka choklad till mig på posten liksom, fett snällt x)


   
SvaraCitera
blum
 blum

emery:

Aa haha vafan trode det var han benji

;;);)))

emery:

Han skicka precis en blomma haha så aa du har nog rätt[shake]

haha mm :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar svara typ "thank you" destsamma, glada smilisar osv... men brukar inte alltid fatta vad han menar (som nu) men det verkar funka iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså x)

...Words dont speak......
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mobb D:

..Words dont speak......

Åh gud är det deras nya?? Inte hört.
Fan vad snyggt cover[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Kan inte blocka folk, taskigt, speciellt eftersom han är snäll, dessutom snackar inte min mamma med han han skulle bli jätteledsen om jag dissa han också.

Så du snackar bara med honom för att inte göra honom ledsen?


   
SvaraCitera
blum
 blum

emery:

no problème Take your mom By the neck and wish him also a good Labour Day, of my share it deserves it, moreover I like it always as much O) take care of you,

HAHAHAHHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Graboid:

Så du snackar bara med honom för att inte göra honom ledsen?

Svar ja. Varför annars? Han tackar mig jämt att jag är den enda i familjen som inte dissar honom. Och varför skulle jag? Han mår dåligt, och han är snäll.
Okej att jag inte förstår så ofta, men det räcker med glada smilisar så blir han glad typ.

Lindblom:

HAHAHAHHAHAHAHAHA

x).....


   
SvaraCitera
Tyrael

emery:

Take your mom By the neck and wish him also

HAHAHAHAHAHHAHAHA

han verkar ju schysst iaf, du kanske skulle lära honom engelska.


   
SvaraCitera