Aviseringar
Rensa alla

Alltsååååå ååååååååååå


Ämnesstartare

g*nus:

Den har varit fin. Diskat (typ ALLT köksgear vi har, ALLT var smutsigt), ägnat mig åt lite förbjudna saker, kokat te, ätit vindruvor samt grillade ost(prästost)mackor, nästan gjort klart en jätteträlig engelskauppgift (referat på en svår och lång vetenskaplig artikel), legat i sängen och läst samt gosat med min man. Hehe. Ska snart yoga.

Gud vad du är duktig, klockan är ju bara barnet också! Well done [blush] Låter fint.

g*nus:

JA. DETTA. Fast med power point. Herregud vad kass smak vissa har. Stil och klass är viktigt!!! När det gäller presentationer!!!

Jaaaaaaaa, det ska vara konkret och stilrent och bra. Sluta lägga till allt du hittar bara för att det finns massa "coola" effekter och alla färger som finns för att det gör dig "glad" [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Hur kan man vakna då? [sad]

Det blir sådär efter ett par dygn när jag "vänder tillbaks på dygnet" på mitt eget vis, detta innebär att man varje dygn är vaken 2 timmar extra. Sover gör jag tills jag vaknar vilket normalt är mellan 7 & 12 timmar.

Hur som helst, igår lade jag mig 14:30, idag skall jag lägga mig 16:30 och förhoppningsvis sova framåt 03-04. [smile]

STORM:

Det är så fascinerande hur du ens kan skriva en sådan lång text om forumlekar [love]

Jag gillar att anta utmaningar någon annan människa aldrig skulle kunna tänka sig, helst meningslösa sådana som inte ger något, känner mig kunglig då. [blush]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAH PAPYRUS
AVSKYR

det är typisk font som typ nyöppnade ekofrisör-makeup-spa-företag drivna av hippa småbarnsmammor i Hunterstövlar använder på sina pråliga skyltar [sad]


   
SvaraCitera

Vadå? Massa fina färger och ankor! Ankor är ju roliga. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter på en föreläsning som sakta men säkert tar död på mig.


   
SvaraCitera
höna

umgåtts med min magsjuka familj
väntar på att jag också ska insjukna
slökollar på sagan om ring1
hmmm ska typ göra ingenting idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

död och ångestfylld


   
SvaraCitera

Usch 🙁

Min dag sög nästan lika mycket. Hade en sketen timme kl.12 idag, som jag sov över. Vaknade nu (15:30 finsk tid) och dricker ångestkaffe[sad]


   
SvaraCitera

haha stackare!!

la mig sent pga pratade med 1 fin person, hade psykologbesök som var påfrestande för ögonen men gillar psykologen. sket i plugg och traskade nere på stan, köpte en jävla massa träningsgrejer och nån fin klänning+halsband och tänkte att detta ska fan motivera mig till att inte sluta träna om typ 1-2 månader.

nu har ja ätit sen lunch o måste försöka plugga. skönt att vara ledig hela dagen från praktiken. ikv blire förhoppningsvis pubrunda me nollorna, hoppas mina buddies pallar efter praktiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraaam[love][love]


   
SvaraCitera

mådde askasst imorse men var tvungen att gå till skolan så tog andra tåget
hade svårt att andas hela dagen
kom till skolan för EN lektion
där läraren inte dök upp
väntade 2,5 h på nästa tåg
kom hem fick se att jag får 68 kr den här månaden mot det normala 4000, gött!

har en dålig dag, ok


   
SvaraCitera

det är jobbigt förmigatt åka till skolan i onödan då det äröver en timmes resväg och tågen går sällan, så massa väntetid :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sitter på en föreläsning som sakta men säkert tar död på mig.

KÄMPA PASSE

süpplü:

död och ångestfylld

Det är fan asdåligt ju. Sänder e-kärlek till dig!

Istechetvåpunktnoll:

Min dag sög nästan lika mycket. Hade en sketen timme kl.12 idag, som jag sov över. Vaknade nu (15:30 finsk tid) och dricker ångestkaffe

Fast ångestkaffe är bättre än bara ångest [blush]

höna:

umgåtts med min magsjuka familj
väntar på att jag också ska insjukna

Nääää göm dig för dom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

jävla

Låter ju som att du har haft värsta bra dagen! Är glad för dig fina lulu!

Fingerprints:

kraaam

Kramkramkraammmm! [love]

elverpigen:

har en dålig dag, ok

[love][love][love]
Jag med, jävla tisdagsjävel.


   
SvaraCitera