Aviseringar
Rensa alla

Allvarligt, hur får jag han att se mej?


Ämnesstartare

Hej alla tjejor och killar!
Så här är det. Jag mega gillar en kille som går i trean på mitt gymnasium. Jag går i ettan btw. De första två månaderna såg vi varandre hela tiden: matsalen, korridoren, bibblan you name it. Då mötte vi ögonkontakt hela tiden. En gång snacka vi... Sen sluta jag se honom och jg vågade inte säga hej. Men då hade jag inte insett att han va snygg. Lite
Senare kom jag på det och då hade det bara varit stelt om jag sa hej! Han e så snygg och jag smälter men han verkar inte märka mej även fast vi möter ögonkontakt varje gång vi ses. Adda honom precis på fb.
Hjälp mej nu allihopa! Vad ska jag göra för att han ska se mej och blir intresserad???


   
Citera

Vilket gymnasium går du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe tänker jag inte säga!


   
SvaraCitera

du får väll gör något mer än bara titta på honom pröva med att prata, typ säg hej, funka ju tydligen tidigare, fråga om han vill göra något etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det e ju typ asrandom. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satfläsk:

Det e ju typ asrandom. Eller?

Nej då, det är inte random om det är det du vill 🙂


   
SvaraCitera

Satfläsk:

Det e ju typ asrandom. Eller?

Jag hälsar på folk jag inte känner i korridoren och säger godmorgon till alla på morgonen, inklusive bussföraren. Random kan bli väldigt trevligt om man gör det rätt.


   
SvaraCitera

kontakta han på facebook prata... sedan dra på en bio dejt elr ngt


   
SvaraCitera

Ditt användarnamn tyder på att du har bra humor, använd det till din fördel.


   
SvaraCitera

Snacka med honom.... Om du vågar altså [wink]


   
SvaraCitera

var dig själv, visa intresse... go go[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad fina tips ni ger 🙂 tacktack!
Ja jag ska börja säga Hej! promise! om jag vågar. men jag måste annars händer det inget.
Okej så om jag börjar säga hej...hur länge ska jag säga hej innan jag ska ta nästa steg? eller ska jag vänta på honom. det känns lite lamt dock.

Har ni några tips på hur man ska göra för att visa intresse?? 🙂


   
SvaraCitera

Satfläsk:

Har ni några tips på hur man ska göra för att visa intresse?? 🙂

Ta honom på kuken och säg "Får man sova på saken?"


   
SvaraCitera

Satfläsk:

Men då hade jag inte insett att han va snygg.

Satfläsk:

Lite
Senare kom jag på det

Satfläsk:

Han e så snygg och jag smälter

[love] söt

Satfläsk:

. Adda honom precis på fb.

Det är ju en bra början! Börjar ni skriva med varandra där så går det nog bättre att prata irl.


   
SvaraCitera

isola:

Det är ju en bra början! Börjar ni skriva med varandra där så går det nog bättre att prata irl.

Viktigt även om man ska facebook-flirta är att man ska gilla samma saker så man har något att prata om. Med andra ord, börja gilla alla band te x som han gillar och börja studera hans relationer med andra människor så du vet vart du har ditt motstånd. Stalka skiten ur honom!


   
SvaraCitera