Aviseringar
Rensa alla

Allvarligt talat...


Ämnesstartare

Vem låser en för att man skriver "Dra åt hel" sedan en bild på vete? Växten vete alltså. Herregud.

Är det bara jag som vill strypa moderatorer som låser en för att ha gjort så oväsentliga saker som lägga ut en bild på vete?

MVH ANGELIZE


   
Citera
Ämnesstartare

en gång skrev jag en sak till dej på skämt, då blev jag låst[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UMs moderatorer är nutidens horor. [crazy][crazy][crazy]

Dom säger att, UM är ett bra forum...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

en gång skrev jag en sak till dej på skämt, då blev jag låst[sad]

Till mig? Haha va? :S

Seriöst, de ger poäng för sådana saker som man inte ens anmält. Dessutom så har jag redan blivit fucking låst när jag nådde 15 poäng, sedan togs gamla poäng bort, och nu når jag den gränsen igen - ska jag bli låst igen? ÖHH, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite tragiska en del


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menherregud:

Till mig? Haha va? :S

aa skrev "tycker du är en idiotiskt idiot hora fittbög, din jävla neger, nu skall jag gå och äta kött" till dej i en tråd du gjorde där du hade skrivit dom orden[blush]

Jag orkar inte bry mej längre, dom får låsa mej om dom vill. Tycker det är synd att du är låst, hoppas du blir upplåst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska man annars hitta på en fredagkväll likz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

aa skrev "tycker du är en idiotiskt idiot hora fittbög, din jävla neger, nu skall jag gå och äta kött" till dej i en tråd du gjorde där du hade skrivit dom orden[blush]

LOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menherregud:

LOL

fick 4 poäng för[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Upplever ofta att man får varningspoäng för jävligt löjliga saker, ja. Typ sådant man skrivit varje dag sedan man hittade hit, och helt plötsligt 4-5 år senare är det "inte okej". Fånigt, lite hets på internet är ingen synd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är admin abuse, missbrukar man sina "krafter" så bör de tas bort från en. Man ska inte bli låst två gånger vid samma poänggräns, även fast varningarna tagits bort. Är det så det ska vara så vill jag inte att mina gamla varningar försvinner.


   
SvaraCitera
zIGGE

menherregud:

Tycker det är admin abuse, missbrukar man sina "krafter" så bör de tas bort från en

Vem var det för mod som låste dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev du låst bara för det? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kallade even en användare för "jävla hora" därför blev du varnaed. tråd låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera