Aviseringar
Rensa alla

ALPACKA LOVER


De är fina. Vill raka och göra kläder av pälsen, om den inte skulle frysa då. Så kan vi höra ihop min alpacka och jag. Ska ge den en saltsten så att den inte behöver slicka på stolpar sådär heller.


   
SvaraCitera

internet:

bor med vänner i city, men misstänker att de hade uppskattat en alpacka på balkongen

Jag misstänker att den stackars alpackan inte hade trivts på en balkong mitt inne i city. Dessutom hade den säkert känt sig ensam. Alpackan är väl liksom laman ett flockdjur som älskar sin flock men avskyr ensamheten. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Alpackan är väl liksom laman ett flockdjur som älskar sin flock men avskyr ensamheten.

den får bo inne med mig jag ska krama den varje dag och mata den med färska grönsaker


   
SvaraCitera

internet:

den får bo inne med mig jag ska krama den varje dag och mata den med färska grönsaker

Om en alpacka funkar likadant som en hund så skulle det säkert funka. En hund är ju ett flockdjur o människan som har en hund blir ju en del av hundens flock. Så sett ur den synvinkeln så skulle säkert en ensam alpacka tillsammans med människor gå bra därför då blir ju människan en del a alpackans flock. Färska grönsaker får säkert alpackan att tycka att det är fest varje dag. [bigsmile]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

internet:

om du har klappat är jag dödens avund

[cool]


   
SvaraCitera